יותר ויותר אנו נחשפים לדוחות הכספיים של החברות הגדולות בתחום הסלולר, המזון, הדלק, וההלבשה. חיתוך ברווח ביחס לשנים קודמות בעשרות אחוזים ומהפך מרווחיות להפסדים מעמיקים בראשית את המיתון, ומצד שני את הכנסות המדינה ממיסים. והשאלה מי ישלם את הגירעונות האלה… וכאן קיים הפרדוקס הענק…מצד אחד הרגולציה והחוקים החדשים בתחומי מסחר שונים אכן הגבירה את התחרות ובכך יצרה תחרות בשווקים שהובילה לפיטורי עובדים, לירידה ברמת השירות, ולהורדה של מחירים…מה שהוביל את החברות להפסד לאובדן רווחים ולתשלום מיסים שלילי….כתוצאה מכך הרי שאת התקציב חייבים לאזן ומכאן ברור מי ישלם את הגרעון שנוצר מירידה בהכנסה ממיסים…האזרחים. אלה שהרגולטור כול כך רצה להטיב עימם…הם ישלמו בדרך עקיפה את המיסים…עם זה בתחבורה ציבורית יקרה, במוצרי מזון יקרים, בדלק יקר, ואולי אפילו בהגדלת נטל המיסים….שהרי זו רק השנה הראשונה של מחיקת רווחים בחברות הגדולות והעסקים הקטנים….אתם חושבים שיש מישהו שם למעלה שחושב על כול זה…או שרק אני לא נורמאלי ורואה את הדברים כך…חומר למחשבה-יועץ עסקי-ייעוץ עסקי – דורון עמית
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם