אנחנו יודעים מה כוחו של "מותג" בג'ונגל הקמעונאי של התקופה. להיות מנהל מותג לחשוב "מותג" או לתחזק "מותג" זה להיות אנשים מזן נדיר…האקדמיה זנחה את התחום של "המיתוג" ויותר מתפארת בלימודי מנהל עסקים ושיווק, אולי זה בגלל שגם הם הגיעו למסקנה שלנהל "מותג" ולהחזיק "מותג" זה צריך להיות אנשים מ"זן" אחר כאלה שעשו את ההכשרה שלהם בתוככי ה"מותג" או כאלה שבעצמם הפכו מוצר ל"מותג". "מותג" נושם וחי 24 שעות ביממה וצריך להמציא את עצמו כול יום מחדש בכדי לתת לו "חיות" ועניין… "מותג" הוא לא דבר ברור. מאחורי ה"מותג" יש אנשים…ואנשים כאלה הם נדירים…. לשמוע עוד על כיצד בונים מותג בגונגל הנוכחי של העסקים בישראל ובעולם-דורון עמית יועץ עסקי יסביר לכם זאת.
מגזין עסקי
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית