משרדי פרסום, המלצות כיצד לפרסם עסקים…מצאתי לנכון לכול העסקים אשר פרסום מענינם ומבינים כי בלי פרסום העסק שלהם לא ינשום ולא יחייה להעניק מספר טיפים חשובים כיצד ואיך לפרסם….1.נתחיל עם המילים…יש כאלה שחושבים שתמונה שווה אלף מילים…ואני קובע עובדה ברורה..מילה שווה אלף תמונות….תן לי מילת מחץ, תאר את המוצר שלי ב-4 מילים, מצא את הסלוגן המתאים..ואתה בפנים….2.קלישאה שאתם מספרים במודעת הפרסומת שלכם לא תקנה אף לקוח…כאשר אתם אומרים לו את האמת אזי הוא מאמין לכם..הלקוח לא טיפש הוא יודע מה אמת הוא יודע מה זה מניפולציה…אל תעשה בפרסום מניפולציה ללקוחות שלך….3. אל תכתיב למשרד הפרסום שלך או למי שעושה עבורך את הפרסום מה לכתוב….לקוחות עם הרבה כסף מכתיבים למשרד הפרסום איך להוציא את המודעה הגרועה ביותר ואילו לקוחות עם מעט כסף מקבל בהכנעה כול מוצר טוב שמוציא המשרד.4.אל תכוונו את המסר שלכם למי שבאמת לא מחליט על הקנייה..צאו מהראש שבכדי להגיע לבוס צריך לדבר עם המזכירה..העידן הזה נגמר חברה…רוצים שהמזכירה תשפיע על הבוס שלה ויש לכם הרבה כסף ואתם מוכרים כורסאות מנהלי…שלחו כורסת מנהלים למזכירה מתנה..והיא כבר תשפיע על הבוס שלה לקנות כזאת כורסה…אם יש לכם כסף הרבה כסף ואתם מאמינים בכך..תשקיעו! דורון עמית יועץ פרסום יועץ עסקי יועץ שיווק
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם