יש עוד לקוחות למכור להם בישראל

ענף הרהיטים בישראל סופג בשנים האחרונות מכה אחרי מכה.

זאת הייתה ענקית הרהיטים השוודית שחוללה ומחוללת מהפכה בענף הריהוט הישראלי, היום כבר עם שלוש מרכזי חנויות גדולים ברחבי המדינה, זה המשיך עם קיקה שלא הצליחה להתחרות עיין בעיין עם איקאה ועכשיו זה הייבוא האישי מהמזרח ומחבל הארץ בתורכיה אשר מתחרה ישירות בכול אותם יצרנים ומשווקי הרהיטים בישראל.

כן, זה עוד ענף שסובל קשות בנושא המכירות של המוצרים שלו ללקוח הישראלי.

לא די בלקוח הישראלי הרי שמוסדות שלמים, בתי מלון, צימרים, בתי אירוח, ריהוט למוסדות וארגונים נרכשים רובם ככולם בסין או בתורכיה, בישראל יש מספר לא רב של משרדי אינטרסים אשר מקבלים מהלקוח את הדגמים הרצויים וזה יכול להיות מכול חנות או אתר אקסקלוסיבי באינטרנט כאשר היצרן הסיני מייצר בדיוק לפי מה שהוא רואה אך החומרים מהם מיוצרים המוצרים לא ידועים לאף אחד, ואילו המחירים הם בשליש מהמחיר הנמכר פה בישראל.  

 אנחנו בסך הכול רוצים למכור יותר

כמי שנותן ייעוץ עסקי או כ יועץ עסקי לא הגעתי למסקנה גורפת כי שוק הרהיטים בישראל נגמר אן שכדאיות השיווק שלו לא אטרקטיבית בעליל אבל אני בטח חושב כי צריך להיות מוצא ישראלי להתמודד עם התופעה שהיא למעשה תופעה עולמית ולא רק קוראת בישראל.

 הרי אפשר להגדיר את כול התעשייה בישראל כמי שהולכת אחורה ולא יכולה להוביל מוצרים קדימה, בפרט בתעשיות האלה כמו רהיטים, טקסטיל, שטיחים, טפטים, כלי ביית אבל שילוב נכון של ייבוא מוצרים מח"ל ביחד עם שיווקם בישראל זה משהו שיכול לתפוש ולהשאיר נגריות או מוכרי רהיטים ללא ייצור או מפעל אבל כן בהחלט עם מוצרים לפלחי שוק שונים, ויש כאלה המחפשים את סוג הרהיטים מעבר לכותלי איקאה והייצור הסיני הבלתי מודע.

 רבים הם העסקים בתחום הנגרות והרהיטים אשר סגרו את עסקיהם כתוצאה מהייבוא מהמזרח והמהפכה שחוללה איקאה, אבל זה לא הסקטור הראשון ובטח לא האחרון אשר ייעלם מהשוק והיינו כבר עדים לרשתות הציוד המשרדי שסגרו את החניות לצרכי משרד ואת רשתות פארם שסגרו את בתי המרקחת הקטנים ועוד הרבה סיפורים בתחום.

 לא, אני לא מתייאש מדריסת הרגל הגסה של השבדים והרמיסה של המזרח, אני טוען כי לכול מדינה יש את הייחודיות והצרכים שלה, וניתן בשיווק נכון וחכם לשווק מוצרים גם מיובאים מארצות מקור כמו אירופה וגם לנהל ייצור מקומי עם רווח בציידו, צריך לזכור שהמוצר הפך להיות משני ואיך משווקים אותו הוא ההיבט החשוב.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן