יש לך קשרים! אתה עובד. אין לך אתה מת!

המאורעות האחרונות שאנו זוכים להיחשף אליהם בתחום הון שלטון, הון קשרים, שתיקת הכבשים, ניצול מעמד, ניצול כוח, בתחום הכלכלי, העסקי, אשר בראשם עומד ניגוד האינטרסים המשווע של יושב ראש ועד עובדים המחובר לצמרת הנהגת העובדים אשר החברות הפרטיות שבבעלותו סוחרות עם אותם גופים המופעלים ע"י אנשים שיושב ראש הוועד אמון עליהם, רק מלהיטות את הציבור, יוצרות גועל נפש, ותיעוב הממסד כאן בישראל!

אם נסתכל על מה שקורה היום בברזיל (יוני 2013) כאשר מיליון אזרחים יוצאים לרחובות ולו רק בגלל ההעלאה של מוצר צריכה, אולי נבין כי המקרים האלה של אנשי השררה מקוממים ומסמרים את זקן הזיפים של כול אחד מאתנו!

כאשר אנו נחשפים כי חברת הובלה השייכת ליו"ר ועד העובדים, תובעת את המוסד בו הוא עובד בגלל הפסקת עבודה בגין חוסר תום לב והעדפה של ספקים להם קשרים הדוקים עם המוסד, אנו אומרים "הרצחת וגם ירשתה" ואם בימים הקרובים נמשיך להבין ולדעת כי עוד חברות הקשורות לאותו יו"ר ועד עובדים נהנה מעבודה שוטפת עם המוסד בו הוא מכהן כיו"ר ועד העובדים כאשר יש במדינה עוד עסקים רבים ומרובים הנלחמים על הישרדותם ומנועים מלעבוד אם מוסדות מכובדים בגלל קשרים, טובות הנאה, שמור לי ואשמור לך, והכול בפרהסיה, כאשר גם חברי כנסת, גם כאלה ש"כביכול" נלחמים למען תיקונם של דברים מעלימים עיין וזאת גם מטעמים אינטרסנטיים. וזה מקומם!

אלפי עסקים קטנים, בינוניים, גדולים, היו רוצים לקבל עבודה ממשרדי ממשלה, מתאגידים גדולים, בכדי שיוכלו גם הם ועובדיהם ליהנות מפרנסה בטוחה, אך מסתבר כי "הכול תפור מראש" הכסף, הבצע, התאווה, חוסר האיזון, חוסר השוויון, חוסר השקיפות מנצחת את הכול!

כאשר אנו שומעים על ראשי רשויות אשר מטים מכרזים לטובת מקורבים, אזי אנו מבינים כי לקבלנים ועסקים אחרים "אין קיום" הם צריכים להסתפק בשיירים, ולהילחם כולם על אותה חלקת אדמה אשר חלק ממנה מיועדת רק למקורבים הגוזרים קופונים שמנים, עם חלוקת הרווח בין נאמני השלטון לבינם! זה חוסר צדק משווע!

את הדברים האלה אנשים יודעים, את הדברים האלה, שם למעלה, יודעים, הדבר דומה לאותו בחור או בחורה הנמצאת שם למעלה שכולם יודעים שהיא או הוא בארון חוץ מאשר הציבור (אך כאן זה לגיטימי ונכון כי אף אחד לא חייב לדעת מה קורה בחצרו הפרטי של כול גבר ואישה) אך ברגע שמדובר באיפה ואיפה "העם חייב לדעת" התיקון חייב להיעשות, החברה צריכה להוקיע מתוך עצמה את המעשים והשרלטנות הנעשית בפרהסיה מבלי כול פחד או מורע. ואם חוזרים לשרלטנות של אותו יו"ר ועד שרק לא מזמן שמענו אותו משתלח בשר האוצר החדש (שבוודאי ידע גם הוא על התנהלותו של יו"ר הועד) ואנו חושבים בליבנו "עד היכן"

 האם אנחנו רפובליקת בננות, האם אנחנו מנוהלים ע"י חונטות, האם אנו מתנהלים כמו שמנהלים עסקים ברוני הסמים בעולם הגדול ובמדינות דרום אמריקה, האם העיתונות והתקשורת היא שומר הסף היחיד של תחלואי המדינה! האם בצמרת יודעים אך שותקים בגלל אינטרסים אישיים. (אם יו"ר מפלגת העבודה ידעה על המעשים של יו"ר הועד אזי גם מקומה לא צריך להיות אתנו-שהרי עם ידעה לא דיברה מתוך אינטרס לא להרגיז את פוטנציאל הבוחרים שלה-רק אם ידעה!)

הגיע הזמן, שעסקים במדינה ייהנו גם הם מהדבש הנמצא אצל הגופים הגדולים והשוויון יהיה נקי ונטול קשרים וחסדים. ובכלל האם המשפט "כסף יעוור עיני צדיקים" ימשך לעד ואם כן היכן זה ייעצר!

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן