ייעוץ עסקי לעורכי דין

ייעוץ עסקי לעורכי דין

 

האם עורכי דין יכולים להיעזר בייעוץ עסקי? גם אם הם ממש טובים במה שהם עושים והם נודעים בתבל? זו שאלה טובה, ובכתבה זו נבדוק בקצרה אם ולמה ייעוץ עסקי יכול לתמוך עסקיהם של עורכי דין שרוצים לגעת ברבים.

 

מהי השפעתך על העולם?

הדרך להצלחה משופעת אתגרי למידה, הסמכות, הכשרות והצלחות (כמו גם כישלונות) שונות ומשונות. אין ספק, כל מלאכה דורשת מבעליה לפתח את עצמם למידת הרחבה ביותר של יכולתם. והרבה מאיתנו למדנו להיות הטובים ביותר בנישה שלנו. זאת על מנת להרחיב את המיומנות שלנו, את המסוגלות, ולתת את כל כולנו לכל מקרה וקייס שאנחנו עוסקים בו. אנחנו הופכים למשהו אל מותי, משהו מעל האישיות שלנו, כשאנחנו באמת מתמסרים לעשייה ולעיסוק. ואילו, עץ שנופל ביער ואף אחד לא שמע אותו – האם באמת נפל? עורך דין שמביא משהו מיוחד לשולחן הדיונים, אך אף אחד לא יודע עליו – האם באמת עוסק בדין? האם באמת נותן ערך לכל מי שיכל לעזור לו?

 

האם העסק שלך קיבל את מירב תשומת הלב?

יכול להיות שכן, ויכול להיות שלא – התשובה טמונה איתך. אם מרגיש לך שיש כל כך הרבה יותר אנשים שביכולתך להגיע אליהם, אך טרם עשית זאת, יכול להיות שיש מספר דברים שעליך לשפר בעסק שלך. יועץ עסקי נאמן יכול לעזור לך להסתכל על העסק שלך, ולהבין איך להגדיל אותו. אתה יכול לשאול, מדוע בכלל להיעזר ביועץ עסקי – הרי אתה עורך דין מיומן ומפותח, וכפי שאמרו חכמנו: "if you build it, they will come". כלומר, אם תהא עורך דין טוב מספיק, אנשים יבואו. ובכן, זה בהחלט עבד לבודהה (כנראה), כי לבודהה לא היה יועץ עסקי, ולא הייתה לו מחלקת שיווק. אך בודהה היה רק אחד. לא היו המון כמותו שהסתובבו בעולם.

כך שברגע שהתלמידים הפוטנציאליים זיהו את הבודהה, הם בהחלט הסכימו להקשיב. בימים אלו, אנשים לא יודעים להתבטא כמו הבודהה. בעיקר, כי הם לא יודעים להביא את הניחוח האמיתי שלהם למחלקת השיווק שלהם. הם לא יודעים (לפחות חלקם, לפחות חלק מהזמן) לייצר שיווק אותנטי. שבאמת מושך אנשים, מחזיק את הגוון האותנטי שלהם, ומדבר אותם לעולם. הרבה מעורכי הדין נשמעים כמו כולם. "רקורד מוכח של הצלחות", "מעל ל-X שנות ניסיון", "מומחיות בתחום כזה וכזה", וכן הלאה. אמנם, יש חשיבות בהגדשת כוכבי הזהב של המקצוע, כמו המדבקות ששמים לילדים על החולצה, אם הם עשו עבודה טובה. אנחנו לא פוסלים את זה.

התיעצות עסקית
Consultation and conference of Male lawyers and professional businesswoman working and discussion having at law firm in office. Concepts of law, Judge gavel with scales of justice.

מה יכול לבדל אותך בנישה המקצועית שלך?

אלא שאם אנחנו באמת רוצים לדבר לקהל הלקוחות שלנו כמו שצריך, אנחנו צריכים לתת למשהו מעצמנו להיחשף, להאיר ולהיות מתוקשר. באם אנחנו חושבים שכדי להצליח אנחנו צריכים להישמע כמו כולם, זה הופך להיות מרוץ לגלובאלי. אנשים שאומרים כמה שיותר מילים גדולות, מבלי להגיד שום דבר. אך, כפי שזה עלול להישמע לך – כל העסק הזה יכול להיות מורכב. זה לא כזה קשה להעתיק את המסרים השיווקיים והקמפיינים של עורכי דין אחרים בתחום שלך. אך זה כן דורש ממך לגדול, ולבטא את מי ומה שאתה כדרך מחלקת השיווק של העסק שלך. אלא שאין לך מחלקת שיווק, אלא אם כן יש לך משרד גדול מספיק. וגם אם יש לך, זה לא אומר שהיא עושה עבודה מתאימה לפרסום שמך ברבים.

והסיבה היא, שאתה עורך דין מופלא. אתה קסם של דבר. הגעת עד לכאן, בנית את עצמך – אתה לא אמור להיות איש השיווק של עצמך. אלא אם כן אתה באמת רוצה, זה כיף לך ומרגיש לך נכון. הנקודה היא, שאתה לא אמור לבנות שני אזורי מומחיות: עריכת דין וקידום עסקי. אתה יכול להאציל את אחד הכובעים הללו למישהו שהוא אולי לא ברמה שלך בתחום עריכת הדין, אך הוא כן מחזיק בהצלחות מוכחות בתחום העסקי. מישהו שיכול לעזור לך להבין מה לשנות, מה לייעל, מה לפתח, מה לבנות, מה להגיד. כך שתוכל להמשיך להיות עורך דין מוצלח, אך עם עסק יעיל יותר.

לסיכומו של דבר,

ו הסיבה שאנו ממליצים על ייעוץ עסקי לעורכי דין, שרוצים להמשיך להיות עורכי דין, ועדיין לפתח את העסק שלהם. אין צורך ללמוד פיתוח עסקי, מעבר לרמה שזה באמת קוסם ומעניין לך. את כל הדברים שלא מעניין אותך לעשות, ומרגיש לך שאין טעם לעשות אותך, ביכולתך להאציל ליועץ העסקי שלך. שהוא יבין את זה עבורך, וישקף לך היכן אתה נמצא, מה הן האפשרויות שהוא ממליץ עליהן בהמשך בניית העסק שלך וכל טובין אחר שנראה לו לנכון לשים על השולחן בעניין הפיתוח העסקי שלך.

יועץ עסקי לעורכי דין
Image of businessperson pointing at document in touchpad at meeting

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן