יזמות עסקית ולא משנה התחום

כיצד אזרחים במדינת ישראל יוכלו לקחת יזמות בנושא השמיים הפתוחים, היוזמה החדשה של הממשלה לפתוח את השמיים לעוד מאות אלפי תיירים בישראל.

למעשה מה שהולך לקרות תוך שנה הינו מצב שטיסות לישראל מיעדים שונים בעולם הופכים להיות זולים עד זולים מאד, מדברים על טיסות לאירופה וממנה בעלות של בין 100$ ל-200$, מחיר שבהחלט מפתה תייר אירופאי או אחר להגיע אל ארץ הקודש מטעמי דת או מטעמי תיירות אחרת כמו המשיכה לעיר תל אביב – עיר ללא הפסקה, אילת עיר קייט ונופש.

אך אליה וקוץ בה, הבעיה המרכזית שניצבת בפני התיירים המגיעים הוא מחיר האירוח בבתי מלון ברחבי הארץ חלק במחירים מופקעים וחלק במחירים סבירים אך עדיין יקרים, בטח לתייר שמשלם על טיסה 100$ ועל אירוח למעלה 200$.

מחירי בתי המלון בארץ לא נראים שהולכים לרדת כתוצאה מהשמיים הפתוחים, ההפך נראה לי כי בתי המלון עוד יקשיחו את מחיריהם כתוצאה מ"אולי" הביקוש שיידרש לחדרים כתוצאה מריבוי התיירים הצפוי.   

כ-יועץ עסקי או כמי שעוסק ב-ייעוץ עסקי לא בדקתי את עלות אחזקת מלון בישראל, אך מאחר ובשוק הישראלי אני חי ואת ההוצאות הכבדות המוטלות על עסקים אני מכיר, אני מבין שירידה דרסטית במחירי החדרים במלונות לא תהיה.

ואז, כ-יזם וכמי שמפעיל חברות בתחום ה-ייעוץ העסקי חשבתי לתומי מדוע לא להתארגן כמו בארצות אירופה בו אזרחים משכירים חדר עם שירותים ואפילו ארוחות בוקר לתיירים המגיעים לארצם (בפרט אפשר למצוא זאת בערים אירופאיות שמקיימות תערוכות ענקיות כאשר אין מקום בבתי המלון ואם כבר יש המחיר בשחקים.

לדעתי, משרד התיירות, והמדינה, יכולים לעודד כאלה אזרחים ישראליים אשר ייאותו להקצות חדר מדירתם עבור אותם תיירים וליהנות גם מתשלום עבור השהות דבר אשר יעזור להם במאוד בכלכלת ואחזקת הבית שלהם. לא אני לא מתכוון לצימרים שמיועדים לתיירים הישראלים והמחירים שם לא נופלים ממחירי בתי מלון, לא לזו כוונתי, כוונתי היא לדירות בערים הגדולות או בערי הלוויין שיוכלו להעמיד את חלק מדירותיהם למען תיירים מגיעים.

רק טוב יכול לצמוח ממיזם כזה ועוד יותר טוב יכול לצמוח למדינה אשר תאפשר באמת להגיע למצב של WIN-WIN בין האזרח הישראלי הקורס בנטל ההוצאות לבין התייר המשלם מעט על הטיסה והרבה על בית המלון.

אני יודע שבעבר היו ניסיונות כאלה של משרד התיירות, אבל עכשיו שהשמיים נפתחו והחיסרון היחידי הוא עלות הלינה והאחסנה של התיירים, יכול להיות כאן פתרון אולטימטיבי.

החלטתי לכתוב לשר התיירות.   

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן