יועץ שיווק עם המלצות להגברת מכירות

איך עסקים קטנים יכולים לפרסם את עצמם

אין עוררין כי פרסום מביא לקוחות

נכון שהפרסום הטוב ביותר זה לקוח מביא לקוח אבל זה קיים בממדים ובסקטורים שונים כמו בעלי מקצועות חופשיים עורכי דין, רואי חשבון, מספרות, קוסמטיקאיות, רופאים פרטיים ועוד הרבה נותני שירותים למיניהם. אבל גם כאן צריך לצבור את הלקוחות הראשונים ואו לא רק להסתמך על הפניות שהרי המטרה שלנו היא להגדיל מכירות וכתוצאה מזה ליהנות מעצם היותנו עצמאיים.

לאחרונה התפרסם סקר כי אחוז גבוה מבעלי העסקים שפתחו עד 3 שנים אחורה המחזור העסקי שלהם לא עולה את ה-15 אלף ₪. (סביר להניח שמדובר על עסקים קטנים או בעלי מקצוע חופשיים) אבל הנתון הוא נתון מאכזב שהרי עדיף להיות שכיר מאשר עצמאי אם מחזור שכזה.

קראו: הדרך לכיסו של הצרכן

המושג עסק מטרתו לעשות כסף. כסף אשר לא רק ייתן משכורת זעומה אלה עסק שיביא רווחה לבעליו. וכאן אנו חוזרים לנקודת הפתיחה שבכל מקרה עסק חייב שיפרסם את עצמו כי מבחינת קהל הלקוחות הוא בלתי נראה. אני יכול לספר לכם שאני נפגש עם בעלי עסקים קטנים כגדולים אשר מספרים לי שנכנסים עליהם לקוחות שגרים ליד העסק האומרים להם "לא ידענו שיש כאן את העסק שלכם". באקלים עסקי בו אנו נמצאים כאשר יש הכול מהכול ועל כל רחוב יש 5 עסקים מאותו עיסוק ועוד שאנשים נחשפים ל כל כך הרבה פרסומים בתיבת הדואר, ברחוב, באינטרנט, בקולנוע, בעיתון, במקומון העסק שלך נבלע בין כל אלה ולא זוכה לתשומת לב.

ובכן, מה הפתרון, איך בכל זאת מגיעים לתודעה של לקוחות, איך בכל זאת מושכים את תשומת ליבם ומביאים אותם להיות לקוחות של עסקכם כל זאת על מנת להעלות מודעות והכנסה יותר גדולה.

האסטרטגיה שאני בונה לכל לקוח בנפרד מתבטאת ראשית וראשונה בשכונה/ברחוב/באזור/שבו נמצא בית העסק. לגבי הטקטיקה איך לתקוף את האזור אני ירצה להשתמש בפרמטרים כמו פרסום ממומן בגוגל (אזורי) (פרסום אזורי בפייסבוק) (פלייר מעוצב מקומי) וכתוספת חזקה ומשפיע "אטרקציה שכונתית) כל אלה אמורים לעשות בזז שכונתי/אזורי/יישוב ומבטיחים הנעה מבטיחה של תהליך.

חשוב לי לציין שלא משנה איזה עסק יש לכם הקונספט הזה מתאים לכל סוג של עסק בין אם זה מכירה של מוצרים ובין אם זה מכירה של שירותים.

כמי שעוסק כ יועץ שיווק בנוסף עסקים נחשבים עסקים כאשר המחזור שלהם עולה את ה 60 אלף ₪ במינימום אם לא הגעתם לשם אז חייבים להגיע לסכום הזה ומשם להמריא למעלה. שהרי כפי שכתבתי עסקים עצמאיים נועדו לגרום לבעליהם רווחה כלכלית.

בכדי לעמוד ביעדים עסקיים יש צורך להשקיע אין בבעל מקצוע שייקח אתכם למטרה ולהבין שעלויות פרסום הם לא כאלה גבוהות שלא ניתן להשקיע בהם לצורך הכנסה יותר גבוהה.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן