אזור הדרום סופג טילים איך זה משפיע על עסקים

יועץ עסקי באזור הדרום, באר שבע, אשקלון, אשדוד, עסקים בזמן מלחמה,

הנה אנחנו 7 ימים בתוך מלחמה בעיקר באזור הדרום (בוא נהיה אמיתם המלחמה מרוכזת ומתרכזת באזור הדרום) כול התפאורה כביכול שטילים נזרקים לתל אביב וירושלים אין הם כאח ורעה לקטסטרופה שעוברת על תושבי אזור הדרום בכלל ובעלי העסקים באזור בפרט.

אז נכון שיושבת ראש מפלגת העבודה הודיע מעל גבי המרקע כי היא עושה כרגע את הקניות שלה אצל סוחרי הדרום, אך אמירה זאת לדעתי לא מנחמת כלל ועיקר את בעלי העסקים באזור הדרום.

כ-יועץ עסקי המלווה עסקים שלא בימי לוחמה ומודע למצוקותיהם ועושה הכול להישרדותם והצלחתם, אני מחייב את הריבון לשפות מידית באופן שוטף את החוסר שנוצר בכיסם.

אני מבין כי הריבון לא יכול להסתובב עם שק כסף ולחלק כספים לעסקים ללא פיקוח. אבל אני בהחלט חושב כי משרד המסחר והתעשייה, (המאיים עלינו מעל גבי המרקע באיומים הדומים לאיומי המאפיה הסיציליאנית שלא נפגע בעובדים ואם נפגע בהם חס וחלילה "אוי מה שיקרה לנו בעלי העסקים") יפתח חמ"ל יזמן בעלי עסקים, ישמע למצוקותיהם, יתמוך אותם מהפניה של תקציבים לכוון בעלי העסקים אם בצורה של הלוואה מידית עם סכום קצוב ותקופה של גרייס (מדוע רק חברות כרטיסי האשראי יכולות לפרסם הלוואה תוך שעה) האם הריבון לא יותר חזק מחברה פרטית לאשראי חוץ בנקאי? או במקביל יעמיד קרן סיוע שתתמוך לכול הפחות כיסוי של צקים שנתן העסק ולא יוכלו להיפרע מחוסר תזרים מכירתי. שהרי זה לא יעזור במידה וצ'יק של עסק חוזר הדרך משם להתרסקותו קצר מאד.

ובכלל, אפשר למצוא הרבה מאד פתרונות יצירתיים על מנת לעזור לכול אותם מאות אלפי עסקים הנמצאים באזור הדרום ומשותקים היום לחלוטין.

מדינת ישראל, מדינה מתקדמת, בכול!!! אך בכול מה שקשור לאוכלוסיה של העסקים הפרטיים ובעליהם עדיין אנו נמצאים רחוק אחורה

דורון עמית יועץ עסקי

054-8087706

doron@doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן