חייבים לשמור על הלקוחות הקיימים

לקוחות!

איך נשיג לקוחות חדשים?

היכן מתחבאים להם הלקוחות?

אולי הם ברחו מאתנו וחזרו אל המתחרה?

אולי אנחנו לא אטרקטיבי כלפי הלקוחות?

יש לנו עוד מה למכור ללקוחות?

ניתן להרחיב באין ספור לקוחות, ולשאול את השאלה המתבקשת "היכן הלקוחות" "היכן אני משיג עוד לקוחות" "אני זוכר שהלקוח ההוא כבר הרבה זמן לא ביקר אותנו" (אני מדבר בעיקר על לקוחות קיימים ולקוחות שרכשו בעסק" או קיבלו שירותים מהחברה. והשאלה מכוונת ונעוצה בהתנהלות שלכם, אתם אלה שמחפשים את הלקוח השכם והערב ומוכנים להשקיע אלפי שקלים בפרסום על מנת להביא את הלקוח!

 ובכן, לא אפתיע אתכם שאומר לכם כי הלקוחות נמצאים בידיים שלכם, אתם רק פשוט צריכים לפנות אליהם!

שאלה? האם אתם חוזרים ללקוחות אשר השארתם להם הצעת מחיר?

למרות שאני טוען כי איש מכירות עושה מכירה כאן ועכשיו ואין צורך בלהנפיק הצעת מחיר.(נכון לא בכול של עסק זה ניתן) אבל ברוב העסקים זה כך. חוג הלקוחות שלכם חייב להיות במסגרת הלקוחות "השבויים" שלכם. ואתם כעסקים המשווקים מוצר או שירות חייב שיהיה לכם את רשימת הלקוחות שביקרו אצלכם. (לא אני לא מתכוון שתהפכו למועדון 365 של המשביר לצרכן) כאן במקרה זה נעשתה עבודה חכמה מאין כמוה אבל המתחזקת בפרסום יקר במדיה על מנת להביא את המבצע או את החגיגה לצרכן חבר המועדון. כן, אני כן מדבר על כי אתם צריכים להחזיק רשימה מסודרת של הלקוחות שלהם וכול חודש לדוור אותם במבצע חדש או בתחפושת חדשה שהלבשתם מוצר חדש!

אני מכיר עסקים קטנים ובינוניים שמכוח האינרציה הם עובדים, ותאמר להם לנהל רישום של לקוחות הם יתעצלו ויסמכו על זה כי נפרדו יפה לשלום עם הלקוח שביקר אותם, לעומתם אני מדריך עסקים המנהלים רשימות של לקוחות ובעסקים אלה מספר הלקוחות החוזרים הוא גבוהה בהרבה ממי שלא מנהל רשימה או מעקב לקוחות תמידי.

על מנת שיהיה לעסק שלכם הכנסה הנקראת הכנסת "עוגן" אתם צריכים שיהיו לכם לקוחות עוגן, לקוחות עוגן יוצרים מתוך רשימת לקוחות קיימת במאגר שלכם ועושים שימור לקוחות אפקטיבי כדי שלא יעזבו. היום כאשר השפע נמצא בכול מקום, רשתות השיווק מפרסמות מבצעים בחצי מחירים אם שאר העסקים הקטנים והבינוניים לא יתעסקו בשיווק עסקם ילך אחורה.

שיווק הוא לא רק מילת הקסם לעסקים גדולים או לרשתות גדולות, תהליכי שיווק הם קונספט נדרש לכול בעל עסק או לכול חברה החפצה חיים או יותר מזה חברה אשר מבקשת לשרוד ואף להמריא.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן