רבים השואלים אם בתקופה זאת יש טעם להקים עסק, או להבריא עסק, או לפתח רעיון עסקי חדש ולקחת אותו קדימה לאור כול מצב העסקים בישראל והסטטיסטיקות שאנו מכירים בנפילה של עסקים במהלך השנים…ואני טוען שדווקא עכשיו זה הזמן ליצור רויזיה בניהול העסק הקיים שלך, לפתח רעיון עסקי למיזם שלך, למצוא תוכנית הבראה לעסק קיים עם תחלואים רגילים, ולפתח עסק קיים או עסק חדש…כול נושא או כול עסק יוצר הזדמנות חדשה לבעליו..ולא משנה באיזה תחום או אם זה עסק קיים או חדש…אני טוען ומניסיון אישי שלי כי כול מיזם או עסק ניתן לארוז אותו בצורה הנכונה ביותר שיגרום לבעליו רווחים ותעסוקה…אני טוען שבשילוב כוחות מקצועיים ובאמצעים הפרסומיים שעומדים היום לרשות עסקים ניתן להגיע לקהל לקוחות רב תוך בידול ונעיצת הביקוש להיצע…כול זה חייב להעשות עם ידע מקצועי נצבר של יועץ ומלווה בתחום הבראת העסק או פיתוחו או מיזם חדש…דורון עמית יועץ לעסקים
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם