התחיבות להביא תוצאות מיידיות לעסק

 תוצאות, זה מה שמבקש עסק חפץ חיים מבקש כאשר הוא שוכר עובד או יועץ חיצוני תוצאות. זו מילת המפתח כאשר אתה שוכר עוד עובד או מיקור חוץ לעסק שלך.

בעולם העכשווי, כאשר כול יום לא דומה למשנהו, התחרות רק גוברת, המיתון משפיע, התוצאות המידיות הם אלה שמכתיבות עם העובד הנוסף או היועץ שנשכר אכן יכולים להביא תוצאות מידיות לעסק או החברה שלך.

עסקים בישראל מתמודדים ביום יום עם מגוון התמודדויות, בתחום המחיר, בתחום המוצרים, בתחום הפיננסים והכספים, וכמובן בניהול השוטף של העסק. התמודדויות אלה צורכות אנרגיה רבה מעסקים אשר לא מרופדים בעובדים רבים, ריבוי מחלקות, יועצים פנימיים, או אפילו אנשי מכירות. בעסקים מהסוג הזה עובד נוסף או יועץ חיצוני אחד יכולים לעשות את המהפך של הזנקת העסק למקומות שבטח בעליו של העסק אפילו לא חשב עליו. 

לכן, חשובה התוצאה המידית, תוצאה מידית של עובד או יועץ היא הכרחית להמשכיותו של העסק הן בזמן גאות והן בזמן שפל.

 אבל איך מגיעים למידיות? איך יכול עובד או יועץ עסקי או מלווה אישי להביא תוצאות מידיות לעסק על מנת שלא ימשיך להפסיד, לא ימשיך לזרוק ולשפוך כספים לתוך העסק, לא יצטרך לקחת עוד הלוואות, ובעסק שרק מוקם לא יחרוג מהתקציב או היכולות של היזם. נכון, אין תרופות פלא, אבל יש שיטות פלא, שיטות ומעשים שעסקים יכולים להנהיג בעסקיהם על מנת שרווחה וזינוק יגיע מיד בד בבד עם תיקון המעוות בעסק והובלתו לעבר שפע. 

אנו יודעים על קורסים בשיטת אינסטנט ואולי משם אנו לא מאמינים למילה "תוצאות מידיות" אך יש הבדל בין לימוד אינסטנט כיצד להביא עסק לתוצאות טובות יותר מאשר מלווה עסקי או עובד שנשכר לצורך זה אשר מטפל בעסק באופן פרטני ומלווה יד ביד את בעלי העסק בצעדים הנדרשים להביא את רווחת העסק לתוצאות מידיות וכמובן ארוכות טווח. 

דורון עמית בהחלט יכול להתחייב בפני לקוחותיו לתוצאות מידיות ויש כבר רבים כאלה אשר חוו את החוויה להיות מלווה ע" דורון ולהשיג תוצאות מידיות. 

דורון עמית

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן