יועץ עסקי, יועץ לעסקים, דורון עמית..כאשר אני קורא כתבה באחד מהעיתונים הכלכליים בו מפגישים את ארבעת ענקי הקניונים ומרכזי הקניות בישראל אני פשוט לא יודע איך לאכול אותם…אז קודם אני צריך להבין וגם אתם לקוחותי היקרים, שהחברה האלה באים עם שתי כובעים..כובע אחד הוא כובע חברת הנדל"ן שמחזיקה את המרכזים וגובה כסף..הרבה כסף עבור שכר הדירה המורכב משכר דירה דמי פידיון ומי יודע מה…ואילו הכובע השני זה ההתימרות להבין בתחום הריטייל….שהרי מה הם אומרים…הם אומרים שלמרות שנכנסו עוד 10 רשתות חדשות לכול קניון או מרכז קניות אזי הלקוח הישראלי קונה ורוכש יותר מוצרים באותו כסף….אבל חשבון מכולת פשוט שאני עושה מלמד אותי שאם קונים ב-1000 שח יותר מוצרים מיותר חנויות הווה אומר שהיותר חנויות מוכרות קצת מוצרים ברוחיות לא רצויה….זה ההסבר היחידי לתופעה…תוסיפו לזה את המחירים שהחנויות משלמות עבור שכר הדירה שלפעמים מגיע ל-20% מההכנסה ברוטו-לפמני הוצאות, לפני תקורות, לפני פרסום, לפני עלות המוצר, אז מה בדיוק נשאר לחנות…מה שאומר ששוב…החנויות הגדולות ינשרו ואילו הענקים…הגדולים…אלה שנסחרים בבורסה הישראלית והאמריקאית יישארו…ימכרו..ויראו לכולם למי יש את הכי גדול…..וזה חוזר חלילה שעסקים גדולים מוחקים את העסקים הקטנים…..האמת היא שכיועץ כלכלי עם עיריות תפתחנה את מרכזי הערים שלהם והמסחר יחזור אל תוך ההרים גם העסק וגם הלקוח ירויח מזה….מקום למחשבה, דורון עמית יועץ עסקי, יועץ שיווק
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם