לפני ארבע שנים רכשה קבוצת המשביר לצרכן את המותג OFFICE DEPOT קבוצת המשביר ראתה את ההשקעה ברכישה כמנוף להגדלת הכנסות כול קבוצת המשביר לצרכן. למעשה החשיבה בדיאבד נכונה, שהרי קבוצת המשביר לצרכן עוסקת במסחר קמעונאי אומנם בשטח מכירה אחר משל OFFICE DEPOT אבל עדיין סינרגיה היא סינרגיה…מה שמתגלה בתקופה האחרונה שלקבוצת המשביר לצרכן היתה אומנם כוונה עסקית נכונה וטהורה אבל בין לרכוש חברה שכבר אז לא היתה חברה רווחית דייה לגודלה לבין ניהולה המרחק גדול עד גדול מאד..ולראייה היום כאשר הדוחות הכספיים של OFFICE DEPOTT מתגלים עולה כי החברה הפסדית זה מספר רבעונים..את הסיבה להפסד נותן מנכל"ה לשעבר שחזר בחודשים האחרונים במהלך נכון של מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן להציב את המנכ"ל המיתולוגי של הרשת על מנת שיתקן את כול מה שהרשת קלקלה במהלך השנים ובראיון שנתן לעיתון גלובס עולה כי אכן הרשת נוהלה כבאזר, התמחור היה לקוי, העובדים לא מקצועיים, הסניפים נראו חסרי מיתוג, ובקיצור הניהול הגרוע הוא זה שהביא את הרשת לתוצאות הכספיות כפי שפורסמו…כיועץ עסקי אני נוטה להאמין למנכ"ל החדש של הרשת ומסיק מסקנה אחת ברורה…לא כול רכישה של חברה ע"י תאגיד גדול או טיקון ענק, אכן יכולה להתבסס רק על הנתונים הכספיים שלה במטרה כי תעשיר את הקופה של התאגיד כולו…במצב של המשק היום צריכים להיות מטאורים ניהוליים על מנת לנהל ולנווט עסקים קטנים כגדולים…העולם התחיל להבין שאם הוא לא ירד לרחוב, ללקוחות, לתוך המסחר אלה יישב במגדלי השן המפוארים וינהל עסקים משם המפלה תהיה קרובה…מנכ"ל OFFICE DEPOTT טוען כי יביא את הרשת לשינוי רווחי בסוף שנה זאת. אני לא יודע עד כמה יצליח לעשות זאת בתנאי שוק כול כך קשים בו המשק הישראלי והעולמי נמצא, אבל אני בהחלט נוטה להאמין לו שזו כוונתו ויש לו את הידע והניסיון לעשות מהלכים כאלה..ובכלל הניסיון היום בשטח הוא החשוב ביותר לעסקים בכול תחום ויהיה טוב עם טיקונים ובעלי חברות ותאגידים ילמדו מהעניין…דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם