הכול על פירסום…כיצד ממקדים את עיני הלקוח ב-3 שניות שיש לנו לעניין אותו…שהרי אנו מבינים כי פרסום הוא חובה, חובה לכול עסק בכול תחום או בכול ענף ועם כבר פרסום אז פרסום ברוח התקופה, ברוח אותם תובנות שגילו לנו מחקרים על דפוסי ההתנהגות של הצרכנים..למן שאוכל להיות לכם לעזר ולא לפטפט סתם אני רוצה להוסיף לכם טיפים והמלצות כיצד יוצרים פרסום נכון ומועיל כזה שמביא עבודה או החזר השקעה….1. התמקדות בתחום המוצר שלכם…פרסמו את הדבר הכי טוב שאתם יודעים לעשות…יש לכם מסעדה רוצים לפרסם אותה…תבחרו מנה מיוחדש שתהיה הלניט של המסעדה ופרסמו אותה…אל תדאגו הלקוחות לאט לאט יזמינו גם מנות אחרות…רק דאו לעשות את המנה כמנה הטעימה ביותר….2..התיחסו ללקוחות שלכם כאל אנשים..אל תשאלו אותם שאלות שהתשובות יעמידו אותם באור של טפשים (בנאדם לא אוהב לצאת טיפש) דברו ישירות ללקוח ותספרו לו את הסיפור האמיתי שלכם….3. אל תפחדו להיות שונים אם כול השוק כרגע מוכר בגדי וינטאז תמכרו אתם חליפות לנשים מחוייטות ותפרסמו זאת….ספרו ללקוחות שלכם שבתקופת שנות ה-60 זאת היתה התלבושת של הנשים..ספרו את הסיפור ותמכרו הרבה יותר….אנשים אוהבים לשמוע סיפורים….4. צור ללקוח את הסיפור שהוא מכיר…הכנס אותו לדימיון שהוא ראה בחלומו תביא אותו לשם והצלחתה למכור לו את המוצר שלך…. 5. מפרסמים נוטים להאמין כי כולם רואים את הפרסומת שלהם אולי זה נכון לגבי נייק או קוקה קולה…מצא סלוגן או תמונה או סיפור שיזכירו ללקוח משהו לרגש שלו ברגע שפרסום שלכם יתחבר לרגש של הלקוח אזי את חצי מהעבודה כפר עשיתם…ניתן לקבל טיפים נוספים בנושא של פרסום..שלחו מייל לתיבת המייל של דורון עמית ותזכו לקבל המלצות…זה לא ניוז לטר אתם לא נרשמים ברשימת תפוצה, אתם לא תקבלו דואר זבל…רק טיפ שיכול להועיל לכם….
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית