במאמר זה אני רוצה לתרגל איתכם את התרגיל הבסיסי הנקרא סגירת עיסקה…לפי דעתכם כאשר אתם יושבים עם לקוח האם המטרה הבלתי מתפשרת שלכם היא לסגור עיסקה….האם המטרה שלכם היא להביא את הלקוח לסגור עסקה…או האם הלקוח הוא זה שמביא אותכם לסגור עסקה…ואתם יודעים שהלקוח מביא אותכם לסגור עיסקה….תמיד העסקה תצא גרועה…אבל שאתם אלה שסוגרים את העסקה..העסקה יכולה להיות הרבה יותר טובה עבורכם….אבל האם באמת אתם צריכים לסגור עסקה?…..אולי נלך בחשיבה הפוך…אולי נפתח עסקה ולא נסגור עסקה? אולי נבוא מתוך תובנה שאנו באים לפתוח עסקה ולא באים לסגור את העסקה, אולי ניתן ללקוח מרווח זמן ונדבר איתו על ה ודע נלמד אותו יותר ונצבור לנו כלים אדירים שיוכלו לעזור לנו בסופו של דבר למכור את המוצר ללקוח במחיר ובתנאים שקבענו לעצמנו ואולי אם כמה שינויים…אולי אם נבוא במטרה לפתוח עם הלקוח עסקה…ונתקדם לעבר הפתיחה והיצירה והעניין והגירוי…הלקוח הוא זה בעצמו שירצה שכבר אתם תסגרו את העסקה…זכרו….עם לקוח לא סוגרים עסקה…עם לקוח רק פותחים עסקה…המחשבה הזאת תעזור לכם למכור…בגדול…דורון עמית יועץ שיווק בחיפה
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם