דורון עמית יועץ לשיווק….במאמר זה אני מבקש להקנות לכם טכניקה כיצד לעבור מספר שלבים בחתירה שלכם אל מול מכירה….המאמר שלי אני מבסס כמובן על מחקרי המוח האנושי אשר תוצאותיו הולכים ומשפיעים על התנהלותינו בתחום השיווק בשנים האחרונות…למעשה עד לפני עשור ואולי פחות היו ספרי הפסיכולוגיה הספרים המנצחים בתחום השיווק אך מיום המצאת ה-MRI והיכולת לחזות תהליכים במוח האדם בזמן פעולה התובנות שהתקבלו אפשרו לנו להבין יותר כיצד פועל האדם בקבלת ההחלטות שלו מה שתורגם לתחום השיווק והמכירות….בוא נפרט תהליך מכירה עם לקוח כאשר אני מיישים חלק מהתובנות שהבנו כתוצאה מחקר המוח….1. פענחו יחד אם הלקוח שלכם את נושא "שברון הלב שלו" שאני אומר שברון לב אני מתכוון לבעייה קיימת אצל לקוח במודע ובתת מודע שהמוצר שאני מציע לו יכול לפתור לו את שברון הלב……2…ספרו ללקוח את הרעיון העומד מאחורי המוצר שלכם…נסו לקשור עם הרבה דימיון את הרעיון כיצד הוא פותר את השברון….כאן תצטרכו להשתמש בדימויים שונים ולאוו דווקא מעולמו של הלקוח……..3..ספרו ללקוח על היתרון של המוצר שלכם…דברו איתו על הייתרון שבסביבת המוצר אותו הוא רוכש…אם מדובר על מתקן לגלידה בייתית…ספרו לו על הילדים כמה יהנו מללקק את הגלידה הביתית ואיך הם ילדיו יוכלו להתגהות בפני חבריהם שיש להם מכונה לגלידה ביתית בבית…כמה זה יעשה טוב לילד וכמה זה יעשה טוב ללקוח (לעולם על תדברו על מכונת הגלידה אלה מה מכונת הגלידה תעשה לו) 4. לכו למוח הקדמון והתחילו לדבר בשפתו…תנו לו מחיר נמוך….הווה אומר חלקו את המחיר ל-4 תשלומים ותנו את התשלום הראשון כמחיר……דברו איתו לרגש עם דיברנו על מכונת גלידה ביתית דברו איתו על הרגש כפי שהזכרתי קודם…ספרו ללקוח כמה המכונה יפה ותהיה כרהיט מתקדם בבית שלו…בקיצור פרטו לו כיד הדימיון….השתמשו בכלים אלה ואם תרצו לשמוע יותר התקשרו-דורון עמית יועץ שיווק
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית