יועץ מכירות, מכירות, איך מבצעים מכירות נכון…ברוח התקופה…רבים מבלבלים בין שיווק לבין מכירות, כבר אמרנו כי שיווק זו אסטרטגיה, ומכירות זו טקטיקה…אנשי מכירות זה מקצוע נדרש בכול תקופה ולכן הצורך ללמוד שיטות חדשות של מכירות הם צורך השעה ומפתח להצלחה של כול עסק…בעבר לימדו אותנו שמכירות זה "מקדחה" ללקוח הכרתי באופן אישי איש מכירות שהיה כול כך עיקש על המכירה, ולא הרפה את הלקוח עד שהצליח למכור לו…האמת הוא נחשב לאיש מכירות "מטאור" הבעיה התחילה להתגלות שהלקוחות חזרו, החזירו מוצרים והתלוננו כי בכלל לא היו צריכים את המוצר…רק איש המכירות כול כך "חפר להם בראש" עד שלא היתה להם ברירה וקנו…..זו השיטה הגרועה שלימדו אותנו פעם..שכך מבצעים מכירות…היום השיטה שונה לחלוטין, היום ניתן להעזר בטכנולוגיה שהתפתחה עקב חקר המוח בעשור האחרון משם אנו לומדים כי קודם כול וראשית לכול אנו מחוייבים להקשיב ללקוח…לא לדבר… לא להציג את המוצר…אלה לשמוע …בשמיעה ובהקשבה אנו נבין מה הוא הצורך של הלקוח, מהוי נקודת השבירה שלו…(אנו לא עושים זאת בכדי לשבור אותו) שאני מתכוון נקודת השבירה שלו זה מענה על שברון הלב שלו..דוגמא: לקוח ראה מוצר שהוא יודע שהמוצר יפתור לו פתרון כלשהו….או שהוא הגיע לרכוש את המוצר או שהוא הגיע באקראי לחנות המוכרת את המוצר…. כאשר המוכר הקשיב לו הוא הבין מה בדיוק הלקוח רוצה..מה יפתור לו את השבר שקיים אצלו…ואז איש המכירות מתחיל באיטיות להגיע לכוון …איזה כוון? לא מה שאתם חושבים לכוון המוצר עצמו…אלה לכוון מה המוצר יעשה בשביל הלקוח….זהו רק טיפ ראשון מסדרה של טיפים שארצה לתת ללקוחות באתר של השרדות, תעקבו אחרי המאמרים…הם יעזרו לכם אחי אנשי המכירות….דורון עמית יועץ שיווק ומכירות
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם