הלקוח שונא שמלקקים לו ומפנקים אותו!

נשמח לשרת אתכם, נשמח להיפגש, לקוחות יקרים, חברים יקרים! אנו מספקים שירותים מגוונים, אנו נעזור לך בעסק בייעוץ וכ"ד. האם אתה רוצה? האם אתה צריך? ועוד כאלה משפטים שמקפיצים לי את צמרות שערותי שאינם על ראשי (אני קירח)!

די חברה, מספיק, תבינו, תפנימו, הלקוח הוא לא יקר! והלקוח הוא לא "ידידי" והלקוח יודע שאנחנו מאד נשמח לפגוש אותו, זה ברור לו מעל כול צל של ספק! אבל אנחנו, אנחנו, לא מבינים שהפנייה הזאת כבר לא עובדת! שהמסרים האלה כבר לא יעילים, חוץ מאשר "נימוס" מוחצן אין בפנייה הזאת דבר ולא חצי דבר אמיתי.

לקוחות היום שומעים בשפה אחרת, ב-אחלה, סבבה, בכיף, אחי אתה גדול, גיסנו, אני בטח לא רוצה שתפנו אל לקוחות באחד מהביטויים האלה (למרות שאישית זה מאד מוצא חן בעיני) מאשר אדון יקר, לקוח יקר, אשמח לפגוש אותך, אדון יקר, גברת יקרה! חברה!!! זה לא עובד יותר, זה נגמר, זה פסה, זה לא בעולם שלנו!

הלקוח יודע שהוא לא יקר והוא יהיה יקר רק עם הוא יקנה כי ברגע שהוא לא יקנה הוא לא מעניין, הלקוח יודע שאנחנו נשמח לפגוש אותו הוא יהיה עצוב שיצטרך להיפרד מהכסף שלו, ולכן המסרים המלוקקים האלה מזמן "אנו באנו ארצה" עברו. בן גוריון בשנות ה-50 פתח נאומים ב"חברים יקרים" אבל זה היה אז לפני המון שנים, היום אנחנו הרבה יותר מתוחכמים, הלקוחות יודעים שכול הפנייה נעשית רק בכדי למצוא חן בעיניהם ובכדי שיכניסו יד לכיס!

פנייה ללקוחות צריכה להיעשות בדרך אחרת, פנייה ללקוחות צריכה להיעשות בדרך שגרתית, לא בפלפולי מילים, יש משווקים שכותבים מגילה רק בכדי להגיע לנקודה המתוארת במשפט אחד! אז למה? למה לא להגיע ישר לנקודה, למה צריך ללכת סחור סחור, למה צריך לעשות מניפולציות שלא צריך יותר מניפולציות, כי הלקוח מבין שאנחנו רוצים למכור לו! מדוע שלא נפנה אל הלקוח ונגיד לו, יש לנו משהו שיעשה לך את החיים הרבה יותר קלים. למה אנו צריכים לפנות אליו בנוסח הבא! "לקוח יקר! במדינת ישראל 7 מיליון איש, מתוכם X ככה X ככה    X ככה ומתוך זה יש Y שהוא כזה, עכשיו תבינו למה אתם צריכים את המוצר שלנו!!!"

קיצורי דרך, גשו ישר למטרה, לפני זה אפשר להציע קפה אספרסו מהמכונה החדשה בחנות, במשרד, ואם אין לכם רוצו קנו! ואז לספר להם על מה המוצר והשירות יכול להעניק להם כמה טוב הם ייראו בו, כמה חשוב שיקבלו את הייעוץ או כול אחד בתחום עיסוקו, וזהו!

העולם הצרכני שינה כוון מדהים, מי שלא יתאים את עצמו לשפה החדשה, השפה שחברות הסלולר הביאו עלינו, יאבד גם את קצת הלקוחות שיש לו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן