ייעוץ עסקי,יועץ לעסקים, מה אנחנו חושבים…שרשתות בינלאומיות בתחום האופנה יכנסו לשוק הישראלי..והשוק הישראלי יגדל…או שלמעשה הוא רק יתכווץ…שאותם לקוחות פשוט יתפזרו עכשיו על יותר חנויות ורשתות….ואז כשאין לקוחות….מתחילים מבצעי סוף עונה כבר בתחילת העונה…ומבצעי סוף עונה זה למעשה הכותרת של הורדת מחירים…וכמה כבר אפשר להוריד מחירים…כןל השנה? טבעי הוא שחלקים מהשנה גובים מחיר סביר ובסוף עונה עושים מבצעים….מבחינת שוק האופנה כול המכירות הם במבצעים….עד מתי?…ונמשיך לענק הסופרמרקטים…כמה סופרמרקטים עוד אנו צריכים…האם יש יותר לקוחות או שלקוחות מתפזרים על יותר סופרמרקטים…וכאשר זה כך..אז מורידים מחירים בשביל להביא את הלקוחות….וכך זה מחלחל לכול עסק ועסק…..יש יותר עסקים…יותר עסקים מורידים מחירים….והשוק הולך אחורה, העסקים מפסידים או במקרה הטוב לא מרויחים….תזרים המזומנים הופך להיות שלילי….ואז מלווים…וכך השוק הולך במעגל סביב כאשר כול הזמן נופלים מהמעגל עסקים שמפילים עוד עסקים וחוזר חלילה….השוק בישראל לא גודל..אין לו גידול העומד ביחס לכמות ההיצע שמוצע ללקוח הישראלי…וכך נוצר מיתון וריסוק של עסקים…..לצערי רבים הם העסקים שלא יכולים להפרד מהשומנים, מהמיתוג, מהבושה….כי אם היו חושבים עסקית גרידא…היו מוצאים פתרונות כואבים אבל פחות כואבים מהתרסקות….רוצים ללמוד איך שורדים…דורון עמית
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם