היכן כדאי להשקיע בפירסום

המלצות היכן כדאי להשקיע בפרסום המוצר או השירות שלך.

חשוב לי להביא בפני הקוראים את המפנה הדרמתי שמתחולל בעולם הפרסום מזה עשור. מה שהיה קודם פרסום ברבים וביקוש ע"פ הפרסום הפך להיות ביקוש ע"פ דרישה וזאת באמצעות מנועי החיפוש האינטרנטיים.

ההמלצה הראשונה שלי לעסקים המפרסמים דרך האינטרנט  ושידם אינה משגת לפרסם את עסקם במנועי החיפוש והם מנסים לעשות זאת דרך דף Facebook שלהם נכונה אכזבה רבה כי רק 30% מסך המחפשים באינטרנט עבור מוצרים או שירותים אכן נעזרים ב-FACEBOOK.

71% מאזרחי מדינת ישראל מקליקים על אתרי השוואת המחירים בבואם לרכוש מוצר, ואילו 70% מקליקים על גוגל בשביל לאתר את הספקים למוצר שהם מחפשים. מה שהופך מסעות פרסום ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונות ללא כדאית בעליל.

זה לא שמדיה זאת לא חשובה, היא חשובה מאד אבל למספר מאד מצומצם של חברות בישראל המפרסמות "מיתוג" ולא פרסום מכוון.

יותר ויותר עסקים צריכים להופיע נכון במנועי החיפוש, איך עושים זאת שיש רק 3 תוצאות חיפוש גבוהות ממומנות בצד הימני של מנוע החיפוש. את זה לעולם לא נדע, כמו בכול דבר זה עניין של סימן שאלה גדול, האם זה דף הנחיתה שמעלה את הפרסום לשלושת התוצאות הראשונות בראש העמוד, האם זה המרבה במחיר, האם זה נוסח המודעה. אי אפשר לדעת וכול מי שאומר לכם שהוא יודע את התשובה הוא טועה ומטעה. סוד זה שמור אצל ספקיות מנועי החיפוש בדיוק כמו התוצאות האורגניות העולות משאילתה במנוע החיפוש.

ההמלצה שלי לכול הפחות מניסיון בתחום הוא לכתוב את הכותרת נכון ותואמת את המילים אותם מחפש הלקוח המקליק על השאילתה, להעלות דף נחיתה בתוך האתר של הלקוח ולא מחוצה לו העונה בדיוק למה שהשואל מקליק, וכמובן להוסיף מספר טלפון לנוסח המודעה וזאת לחסוך בהקלקות (לכול אלה שחוששים כי השואלים נהנים להקליק בכוונה על האתר אני רוצה להגיד שיש להם טעות מרה כי דווקא לקוחות השואלים לתוצאות במנועי החיפוש ערים לעובדה שהקלקה עולם למפרסם כסף ולכן הם מסתפקים במספר הטלפון ולא בהקלקה) כמובן לא בהכללה אך זאת המגמה.

פרסום נכון במנוי החיפוש, הוא הפרסום הנכון לעסקים.

התקשרו לקבל ייעוץ פרסומי

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן