ההסתדרות היא גם לעובדים וגם לעסקים

 עופר עיני מזכ"ל ההסתדרות החדשה יוצא בהצהרה

"יש לא מעט מפעלים במשבר"

עופר. הצחקתה אותנו!

יש מאות אלפי עסקים בישראל במשבר כבר מספר שנים. עופר!

או שאתה לא חי את המציאות או שאתה טבוע בתוך ועדי העובדים השולטים במשק.

 עופר! המשק העסקי בישראל בקריסה, כיועץ עסקי אני שומע יום יום בעלי עסקים הטוענים, שהפסיקו לישון בלילות מרוב דאגה, שבודקים איזה צקים חזרו להם ב-3 לפנות בוקר שהבנק מוציא לאור את פעילות היום שקדם, שפוחדים לענות לטלפונים, שמתגלגלים, אז על מה אתה מדבר עופר?

 המשק כולו מצוי בהאטה ובמיתון, פשוט מפחיד אבל זו האמת, אצלנו יותר מכול מדינה אחרת מכיוון שבכדי שהבנקים יוכלו להרוויח מיליארדים (ושימשיכו כך כי רק נפילה של בנק חסרה לנו היום) חילקו כסף לעסקים מהבנקים מחוץ לבנקים מחברות האשראי מהשוק האפור במסגרת הסיסמא "לפנק ולפנק ועוד לפנק" וככה בעלי העסקים היום (בדיוק כמו הגדולים) מוצאים את עצמם עם יותר חובות, פחות הכנסות, וצרות גדולות.

בהערת ביניים, אכתוב כי ניתן להציל עסקים. כן זה אפשרי, צריך רק רצון, תעוזה, פתיחות, ויועץ עסקי שידחוף את המהלך, כי כאשר עסק בקשיים, אין ראש למנהלים להתעסק באלמנטים חיוביים.

ולכן רק יועץ עסקי חיצוני יוכל לעשות את המהלך.

וכרגע להמשך המאמר.

הייתי מציע היום לכול עורכי הדין שגמרו את המכללה או האוניברסיטה ומחפשים את עצמם ברצון ללכת להתמחויות הנוצצות, עסקים, נדלן, שהרי היום עורכי דין הם לא עורכי דין עבור לקוחות הם קודם כול אנשי עסקים וכך ההתנהגות, והתמחור שלהם (לא בהכללה) ללכת להתמחות בהוצאה לפועל, בפשיטות הרגל, כי כאלה יהיו המון פשוט המון בשנים הקרובות. השנים הקרובות יהיו נפילה כתוצאה ממיליארדי השקלים שחולקו ע"י הבנקים לעסקים, עסקים גדולים חובות גדולים, עסקים קטנים חובות בינוניים וכך הלאה.

ברגע שעורכי דין ילכו להתמחות בתחום ההוצאה לפועל, ידם תהיה עמוסה עבודה, אבל גם אולי המחירים בו נוקבים עורכי הדין בטיפול בלקוחות בתחום ההוצאה לפועל לפעמים יותר יקרים מהחוב עצמו. כי כמו שאמרנו, "עורכי דין הם קודם כול היום אנשי עסקים"

אז אם אתם עשירים, ושמרתם לכם כסף בצד. כדאי לכם לשכור עורכי דין, אבל אם הייתם ישרים ופשיטת הרגל שלכם הייתה בלתי נמנעת ונשארתם חסרי כל, אז או שתייצגו את עצמכם לבד, או שתפנו לסנגוריה הציבורית כפי שמופיע בחוק ההוצאה לפועל.

לסיכום ההמלצות שלי בנושא יעוץ עסקי לעסקים במשבר

אל תשברו, נסו למנוע קריסה, אבל אם קרסתם, יש פתרון, כול עוד אתם נקיים "מתחבולות"

בואו להתיעץ לפני הקריסה או לפני העורך דין

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן