האם צריך לגבות כסף מהלקוח

האם צריך לעבוד בחינם?

מה צריך שיהיה באתר האינטרנט שלכם

מאמר זה הוא בעיקר עבור אלה העוסקים במקצועות החופשיים כמו מתן שירות לאחר.

בעקבות התחרות האדירה וכניסה של כל מיני אנשים למקצוע השירותים מקצועיים ופחות מקצועיים התפתחה התופעה של מתן שירות ראשוני "בחינם" הווה אומר בא נפגש, הפגישה תהיה בחינם, ותוך כדי כך אתן מעצמי יידע והמלצות שבכדי להיות מסוגל לתת אותם (במידה ואני אכן מקצועי ומסוגל להביא פתרונות ללקוח) בחינם אין כסף.

עסקים שהאסטרטגיה שלהם כזאת לא מתאימים לרוח התקופה והתחרות הקיימת בשוק ויזרקו מהר מאד החוצה אל תחום ה"לא מועסקים" ולמה?

רקע 

אנחנו נמצאים בעידן הטכנולוגי, אם אנו מחפשים שירות הרי שאנו עושים זאת תוך כדי חיפוש בעולם הווירטואלי "האינטרנט" עסקים העוסקים במתן שירותים חשוב שיהיה להם אתר אינטרנט המראה ומוכיח ללקוח הפוטנציאלי את טיבו ואיכותו של השירות שהוא נותן, לא, זה לא מספיק אתר פרסומי, בתחום השירות זה חייב להיות אתר מלא בחומר רב המתאר את השירות, המקנה ללקוח יידע ומידע הרצוי לו, לתהות על קנקנו של נותן השירות וכמובן מתוך זה להסיק מסקנה כי "זה האיש או החברה אשר איתה אני רוצה להתקשר "ולאור מה שראיתי, שמעתי וקראתי באתר אני מוכן לפגישת עבודה.

למה צריך אתר אינטרנט לחברה או יחידים הנותנים שירות 

אם נבין את המודל העסקי של מנועי החיפוש באינטרנט נבין שכל מטרתם היא להביא את הלקוח המחפש שירות למקום הנכון "לאתר הנכון" שם הוא יקבל את מירב המידע אותו חיפש, והדרך מאתר טוב, מקצועי, המפרט את השירות, המעניק מידע למחפש, הנותן לו פתרונות ועד פגישת העבודה הראשונה היא קצרה מאד. לכן מנועי החיפוש בוחרים את האתרים המקצועיים, המובילים, הנותנים פתרונות בעמוד הראשון של קטגורית החיפוש ולא בכדי.

כלי זה וטכנולוגיה זאת נועדה בראש ובראשונה לקצר תהליכים ולסמוך על האלגוריתם של מנועי החיפוש למצוא עבורם את העיקר ולא התפל.

לא, פרסומות, באנרים, לקוחות ממליצים, נראות של מיליון דולר לא תביא את הלקוח אליך מאחר והלקוח הישראלי "מאס" בבאנרים ומסרים שיווקיים ורוצה להתרכז בעיקר.

עצתי לקוראי כי כאשר הם עסקים עתירי מקצועיות בתחומם לתת ידע רב באתר שלהם והמלצות ללקוחות פוטנציאלים ולא להתהדר ולפאר פרסומים ואני ורק אני במרכז.

האם צריך לגבות כסף מלקוחות 

לכל עסק בתחום השירותים יש מודל עסקי, המודל העסקי של תחום השירותים מחייב גבייה עבור פגישה, כן פגישה ראשונה, כי אם באתר החברה יש את כל ההסבר ועולה ממנו מקצועיות ולא "פרסומות" אזי ללקוח כבר יש דעה לגבי נותן השירות והוא מבין שהוא ניגש לשיחת עבודה ראשונה כאשר נותן השירותים מוציא את הלקוח עם תובנות מעשיות ולא סתם בזבוז זמן ויום לימודים ארוך על כל דכפין

עוד באתר: היכן לפתוח את החנות שלי 

לצערנו, בתקופת השפע שאנו חיים בה הלקוחות מחפשים מקצועיות, נכון, הם גם מבקשים מחיר זול אבל ברגע שהם באים מוכנים לנותן השירות אחרי שלמדו עליו, על מקצועיותו וניסיונו באתר האינטרנט הם מבינים כי כאן הם מקצרים את הדרך ולא מבזבזים את זמנם.

ולכן עסקים בתחום השירות אשר מאפשרים פגישות "חינם" שלא מבטיחות להם כל המשכיות מצד הלקוח טועים טעות מרה, עסקים אשר לא הכינו את עצמם ולא תרמו ידע ממקצועיותם באתר שלהם ובגלל זה מבטיחים פגישה חינמית סופם שיעבדו לחינם ויאבדו את פרנסתם.

כל המוכר את שירותיו בחינם מבלי שיעשה עבודת הכנה מקצועית שתוכיח את יכולתו כאילו שלא עשה דבר למען פרנסתו.

תחרות מחירים יכולה להתבצע במוצרים, טיולים, טיסות או כל חפץ או כלי שנמכר, בתחום השירותים המקצועיים הדבר הוא שונה בתכלית השינוי, הלקוח בין כה וכה מחפש קודם במנועי החיפוש, רואה באמת מי השקיע באתר שלו בתחום המקצועי ולא הפרסומי וקל לו יותר לשלם כאשר הוא יודע מי עומד לפניו.

המלצתי 

השקיעו בתוכן מקצועי באתר שלכם, במאמרים תומכים, בהמלצות עשייה ולא תצטרכו להיפגש עם לקוחות פוטנציאלים בחינם, גם הלקוח יעריך אתכם על זה.

והיה ומצאתם טעות במאמר אנא כתבו לנו

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן