מה אומר לציבור העסקי הישראלי לירידת רווח של 37% לאתר תפוז אחד מחמשת פאתרי האינטרנט הראשונים בישראל.
אולי זה בגלל שאילן בן דב מעורב באתר, האם זה בגלל שהישראלים בחופש אז הם לא משוטטים באתרים, או אולי זה בגלל ירידת נפחי הפרסום באינטרנט, או אולי ניהול כושל..הכול יכול להיות אבל אני אבחר דווקא באופציה שהפרסום בישראל הולך ומצטמצם…לא צריך לבכות האתר עדיין מרויח כסף יפה אבל זה בכול זאת מדבר על מגמה בשוק הישראלי…מיתון.
כבר הבנו שענף הפרסום הוא הענף הראשון שנפגע בתקופות של מיתון, אף על פי שלדעתי דווקא בתקופות כאלה צריך להרחיב פרסום (בטח לא במדיה המרכזית והיקרה) יש מספיק דרכים לפרסום ויותר נכון איך לפרסם. כול השיטות הישנות והמיושנות של עולם הפרסום בישראל עבר חלף לו מהעולם "מישהו זוכר שפעם גבו הון כסף על פרסום בדפי זהב"? מישהו יודע מה קורה היום בדפי זהב? כן, יש עדיין מדריכים צהובים, אבל אלה נמכרים כנספחים לפרסום באתר האינטרנט של החברה…קל וחומר כול הפרסומים בפורטלים המרכזיים של ישראל, כמה כבר העיין יכולה לתפוש את עינו של הלקוח בתוך בליל פרסומי ומידע כמו שנדחף לדף הראשי בפורטלים המובילים…אני כיועץ עסקי, יועץ שיווק, ויועץ פרסום לא הייתי משקיע שם כסף…אלה עם כן יש לי מבצע מטורף שאני יכול לגרום ללקוח ללחוץ על הקישור..אבל מעבר לזה…כמה העיין כבר יכולה לתפוס בתוך דף פרסום אחד….
עסקים וחברות, לפרסם חייבים, אבל יש שיטות פרסום אחרות ולא יקרות ומה שקורה בתפוז זאת מגמה שתהיה בכול שאר האתרים
רוצים לשמוע איך מפרסמים נכון
התקשר