האם עסקים קטנים צריכים להוריד מחיר

תזכרו אסור להוריד מחירים!

הדבר הנוח ביותר בעסקים הוא להוריד מחירים.

אמרת מחיר ללקוח והלקוח מיד הוריד אותך במחיר, או שהוא מוכיח שיש מחיר יותר זול, או שהוא אומר לך "לא מוריד לא קונה" ומה שאני אומר "שלא יקנה" ולמה.

לצערי ישנם עסקים שלא עובדים בצורה מסודרת: אין להם תמחיר, הם לא עושים את היחס הנכון בין עלות גולמית לעלות תפעולית (מי שלא מבין את המושג שיעשה בגוגל) הם לא בונים תמחיר אשר יכול לעזור להם לקבוע מחיר מכירה + הנחה מקסימלית ואז שהם מורידים מחיר הם אפילו לא יודעים כמה הם מפסידים ואפילו יש כאלה שאומרים אני אמכור לך בלי חשבונית וכך המחיר יהיה נמוך וזאת טעות בסיסית איומה של סוחרים או בעלי עסקים – יועץ עסקי.

אני לא חי בגן עדן שכולו טוב ומבין את המשמעות שלקוח לא רוצה לצאת "פראייר" ולשלם מחיר יותר גבוהה ממה שיכול היה למצוא בשוק, אבל אני חושב שלכל מוצר או חנות או רשת יש את הייחודיות שלה ויש לה את היתרונות והמיתוג שלו הוא רק צריך לסדר את העסק שלו מבחינה חשבונאית ובקרה ואז הוא יגלה שיש בידו הרבה כלי משחק שאיתם יוכל להוזיל ללקוח את המחיר או להגביר מכירה בעזרת מוצרים משניים ששווים הרבה יותר מאותו 100 או 200 שקל הנחה (או כל סכום אחר)

חשוב שנטמיע חזק בראשנו עסק שהוא לא מסודר לא יכול לחלק הנחות והורדת מחירים

עסק שהוא מסודר יכול לתת הנחות ללקוחות ולא רק בכסף.

יותר מזה עסקים מסודרים יכולים להגדיל מכירות אם העסק שלהם מסודר מהבחינות שהזכרתי ומהנראות של החנות העסק עצמו מה שייתן תחושה ללקוח ש"כאן" כדאי לא לרכוש זה נראה רציני.

לקוחות כבר למדו היום את כל השתיקים של המוכרים ושל הסוחרים בחנויות הרחוב או אצל נותני שירותים למינם, והם יודעים שכאן אפשר להוריד מחיר בנקל, (ראו את הרשתות הגדולות: נכנסתם שם פעם אמרו לכם מחיר וביקשתם הנחה וקיבלתם במקום) לא!!! השיטות ברשתות הגדולות הם גם השיטות שכל סוחר או חנות או נותן שירותים יכול לעשות:

לאחר שהעסק יסודר מבחינה חשבונאית, תמחור נכון, נראות החנות, צוות המוכרים הוספת מוצרים סינרגטיים לרצפת המכירה אזי יהיה ניתן למכור ללקוח במחיר המכירה ולאפשר לו הנחות בדוקות שיינתנו לו או במקום, או בשובר קנייה לפעם השנייה, או במוצר אחר ושווה במחיר מצוין מה שיהיה שווה פי אלף מאותה הנחה בכסף וגם בדרך זאת להגדיל את המכירה ללקוח, בפריסה של תשלומים, גם בשיקים (היום יש לנו אפשרות לבטח שיקים ולקבל עליהם מזומן).

קראו: על איזה יועץ עסקי הייתם מהמרים 

חברי! העולם זז רחוק רחוק קדימה ואתם אם חפצי חיים ועסקים אתם אז חייבים להתקדם אעם הזמן ולעשות שינוי מהותי בראש ובעסק.

זכרו! שיטת ההנחות ושיטת השחור כבר לא קיימות בעולמינו זה ומי שיעשה את השינוי יראה שיצמח ויגדל. ויש שיטות מקצועיות לזה.

כמומחה בתחום העסקים בישראל ממליץ לכם בחום ללכת אם הזרם.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן