יועץ עסקי ושיווקי דורון עמית….האם אנו צריכים לעבור מחברות הסלולר הקבועות לזכיינים החדשים? שאלה זאת נשאלת מדי בוקר וערב ע"י מאות אלפי לקוחות ברחבי ישראל….כיועץ עסקי אני טוען כי היכן שמציעים לנו תשלום זול יותר מבלי לפגוע באיכות השירות שלנו, וכשנהיה בטוחים כי החברה שעברנו אליה אכן אמינה ויש לה ביסוס כלכלי ולא תתרסק לאחר שתקלוט מספר רב של לקוחוחת…כן הייתי עובר….ראו חברות הסלולר הקבועות שהכרנו מאז שנולד הסלולר גובות עבור חבילות סכומים של למעלה מ-130 ש"ח…הם גם מציעות לנו כול מיני הטבות בכסף כמו ביטוח על מכשיר, מכשירים ברכב (שהחברות החדשות לא יכולות לספק) כך שיוצא שהתשלום אצל החברות הותיקות יותר יקר ואני קובע כיועץ עסקי מה יש לפחד או לחשוש לעבור לחברה כמו הוט מובייל…איך שלא יהיה מדובר באיחוד של חברה ותיקה "מירס" ואיך שלא יהיה התשתית של הסלולר בהוט מובייל הוא של החברה הותיקה "פלא פון" ומה שהכי בטוח שיהיה לנו מאד קל לבדוק את החשבון שהם בדך הכול מחייבים 89 שח בלבד…וזהו…..פשוט זהו…בלי כול מיני סעיפים שאף אחד מאיתנו לא מבין בסך הכול העיסקה מאד כדאית..לגבי המפעילים הוירטואלים לא הייתי בונה עליהם..אבל הזכיינים החדשים אין סיבה שלא נעבור….טהיה והותיקים ישוו את המחיר 89 ש"ח בלי סעיפים קטנים אזי הכדאיות שלנו לעבור לא תשתלם…דבר נוסף בדקו כמה מחייבים אתכם על ציוד…אולי שווה לכם לפרוע במכה את הייתרה של עלות הציוד שרכשתם שפיתו אותכם כול פעם במכשיר סקסי חדש….על תפחדו…תעברו…דורון עמית יועץ עסקי…..
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם