האם להקים חנות באינטרנט

לא זה לא כל כך פשוט!

פרסומים מאירי עיניים אנו מוצאים ברשת בתקופה האחרונה המציעים לנו להקים חנות אינטרנטית שתפתור לנו את רוב בעיות העסק שלנו קרי הגדלת המכירות.

סלוגנים, סיסמאות, ותיאורים כל כך פשוטים נוטעים בלקוחות תחושה שבאמת זה פתרון נפלא וזה שעדיין אין להם חנות אינטרנטית שתמכור כל היום ושהם ממש לא בקדמת הטכנולוגיה דבר אשר מוביל עסקים רבים (גם כאלה הפועלים מהבית שהחליטו לחיות חיים קלים כאשר המחשב/החנות האינטרנטית יכניס להם כסף ככה בלילה שהם ישנים)

האם זה נכון להקים אתר מכירות לעסק?

  1. עסקים שהם עסקים פיזיים בחנות, מפעל ,או מקום שאנשים מגיעים למקום זה טוב.
  2. זה למעשה מתגבר מכירות/מאפשר לדבר עם הלקוח ולהנחות אותו למכירת מוצר כלשהו.
  3. חנות אינטרנטית לעסקים כאלה זה אקסטרה מכירות (בקטנה)
  4. חנות אינטרנטית כזאת לא מבטיחה מכירה, אסור לבסס עליה מכירות, אסור לקחת אותה בתכנית העסקית של העסק כפרמטר המכניס מכירות (כי זה לא קורה) לא בהכללה ל-EBAYAMAZONE זה קורה בגדול, אבל זה המודל העסקי שלהם והמערכות, מערכות הפרסום, השליטה בלקוח באמצעים טכנולוגיים, אף עסק קטן בינוני ואפילו גדול לא יכולים לה. אני גם לא אמליץ להשקיע הון עתק במערכות כאלה אם העסק שלך הוא לא אימפריה.
  5. בא נזכור שאני כותב על חנות אינטרנטית ולא עסקים באופציות בינאריות או שאר "סיכויי המזל" שחברות מציעות באינטרנט.
  6. רוצה לתאר מצב, שחברה השקיע בחנות באינטרנט, הכניסה את כל המוצרים, מחירים, משלוח ועכשיו מצפה לקבל הזמנות, מצפה! אבל מתוסכלת שלא מקבלת הזמנות!
  7. זה לא מספיק שפותחים אתר מכירות באינטרנט, צריך גם לפרסם על קיומו של האתר, וזה עולה כסף, הרבה כסף,
  8. גם השקעה זאת לא מבטיחה מכירות באינטרנט.
  9. לפני שפותחים או משקיעים בחנות אינטרנטית לעסק קיים פיזית צריך לעשות את החיבור של עלות האתר, עלות הפרסום, וגם לבדוק שלעסק יש את התקציב לכך.
  10. יש היום עסקים שמבטיחים פרסום בפייסבוק, משלוח תזכורות במייל, תזכרו! חובה לבדוק חברות כאלה מאחר ופייסבוק הנה רשת חברתית ולא פלטפורמת פרסום כמו המערכת של ADWORDS-GOOGLE

קראו: איך מגלגלים רעיון לפתיחת עסק

לסיכום החלק הזה. 

אני ממליץ להקים אתר מכירות לעסקים שיש להם מיקום פיזי. אני גם ממליץ שלא לבנות הרים וגבעות על האתר ועל המכירות שהוא ייצור, האתר יהיה תומך מכירה ותו לא.

למי זה לא נכון להקים אתר מכירות באינטרנט

א.         עסקים שעובדים מהבית ומנסים ליצור מכירות ומבססים את העסק שלהם רק על מכירות באינטרנט.

ב.         עסקים שלא מתכוונים להשקיע בפרסום. (ולא מעט)

ג.          עסקים שבונים את שיווק האתר בפייסבוק או באינסטגרם.

עלות הקמת אתר מכירות באינטרנט הוא יקר, עסקים חייבים לחשוב ולשקלל את מחיר עלות האתר, אחזקתו והכי חשוב את תחום פרסום האתר. כי אחרת האכזבה היא גדולה מאד מאתר מכירות.

אני מבקש להוסיף שכל מה שכתבתי כאן נכתב לא בהכללה, יש עסקים שמרוצים מהמכירות שבאתר, אבל כל דבר לגופו, כאן נתתי מתוך ניסיון את הסיכוי והסיכון.

shutterstock_416382101-776x456

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן