.אם נספור את המפרסמים בטלויזיה אולי נגיע ל-50 מפרסמים…50 מפרסמים יכולים להרשות להם לפרסם בטלויזיה…באחרונה קצת הופתעתי עת חזיתי בפרסומת של תחנת מוניות…בתל אביב…אומנם מוכרת וממותגת מאד בתל אביב אבל הבעתי פליאה איך תחנת מוניות מפרסמת בערוצים כול כך יקרים…אבל זו היתה אנקדוטה קצרה…מה שחשוב לי הוא לדבר עם כול שאר העסקים שרוצים לפרסם לא רק בגוגל אותיות ומילים, לא רק באנרים, לא רק מודעות אלמות במקומונים..אלה צליל ותנועה למוצריהם או לשירות שהם מוכרים….והנה Y-TUBE השיקה מיזם – True View Video Ads אומנם לא חדש אבל בהחלט מעניין כאשר המפרסם יוצר תשדיר פרסומת של 30 שניות המופיעה בכול התחלה של גולש לצפיה בסרטון ברשת….למעשה הלקוח משלם עבור זה שהצופה צפה ולא שלא…למעשה זאת צורת פרסומת שבה המפרסם מחוייב רק עם צפו בסרטון שלו..לא צפו לא שילם….כך אנו נכנסים לעולם הפרסום הדיגיטלי שבו יש למפרסמים קטנים יותר אפשרויות פרסום עכשויות…כמובן שיש את ההשקעה בהפקת הסרטון…אך זה זניח במצב שוק של היום כאשר כול צלם או אולפן זמינים….רוצים לשמוע יותר…התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם