דורון עמית יועץ אסטרטגי, אזור הדרום, אזור המרכז…הנה ולמרות הכול אנו עדים כי מספר רב מאד של לקוחות עוברים ונוטשים את החברות הסלולריות הקבועות שלהם…למה..הרי החברות הותיקות הישוו מחירים אז מדוע הם נוטשים….המספרים מדברים על 10% שכבר עברו לחברות החדשות + 28% שבשלבי מעבר….7000 לקוחות עברו להוט ו-15000 עברו להוט מובייל….מה שעולה מהמספרים האלה ש מיליון מנויים כבר עברו…ועוד 4 מיליון בתהליך מעבר….כיועץ עסקי ויועץ אסטרטגי אני מנתח את המעבר א. בגלל סלידה וכעס על המפעיל הקבוע שמבחינת הלקוח הספק "גנב" את כספו….ב. אני חושב שאין משמעות יותר למותג….וכול נושא הסלולר עבר לתחרות של מחיר…שזה מה שמדאיג יותר מכול…..שהרי עד היום חברות הסלולר הגדולות מכרו לנו חוויה….ומהיום הם מוכרים לנו מחיר…..בשורה טובה לחברות הותיקות שעדיים 50% ממשתמשי הסלולר ישארו נאמנים לחברות הקבועות שלהם עד שתהיה התקלה הראשונה….חברות הסלולר חייבות היום מצד אחד לשפר שירות, להתיעל, להקטין עלויות בשביל לספוג את אובדן הרוחים …איך עושים זאת…לזה יצטרכו יועצים אסטרטגיים שידעו לבנות מערכת נכונה מול הלקוח וקיצוץ עלויות רוחבי במערכת….שוק הסלולר לא ילך וירגע ולדעתי הכניסה שלו לשוק הטלביזיה מחוייב המציאות…יהיה קשה מאד לשמור על רמת שירות שתשאיר את הלקוח בחברת הסלולר שלו מבלי להכניס יותר כסף מהרחבת המותג…דורון עמית יועץ אסטרטגי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם