האם כדאי למכור בזול,המלצות

למה למכור בזול?

הרעה החולה של העסקים בישראל זו תחרות המחירים "קונים בזול מוכרים בזול"

והשאלה הנשאלת האם אנו עושים בשכל כאשר אנו מתפתים לתחרות הזאת של המחירים, האם אנו מבינים כאשר אנחנו מוכרים בזול הווה אומר משווים את המוצרים שלנו למחירים הזולים הנמכרים בשוק עושה לעסק שלנו טוב או גורם לו נזק בלתי הפיך.

 קראו הדרך לכיסו של הצרכן

כי להוריד מחיר ולמכור בזול על פי אמות המידה של "מתאבדים עסקיים" (עסקים שלא עושים תמחור נכון או שמחפשים לגלגל מחזורים ולהתרסק בסופו של דבר) יכול לגרום לנו נזק בלתי הפיך ללא כל צורך.

 

מהמהפכה הצרכנית בשנת 2005 הקהל הבין שהוא לא חייב לרכוש מותגים, והוא רוצה לרכוש מוצרים במחירים סבירים, הקהל הישראלי הוא לא טיפש והוא יודע לעשות את ההבחנה בין מוצר סיני זול לבין מוצר במחיר סביר אבל עם איכות ועמידות גבוהה. הקהל הישראלי מבין שהוא קונה מוצר "זול" טרתי משמע הוא יצטרך לרכוש את אותו מוצר אחרי חצי שימוש בו.

 

הקהל הישראלי מבין שיש את המזרח הרחוק ואת סין הודו ופקיסטאן וויאטנם והוא גם מבין שלעובדים שם משלמים גרוש וחצי בשביל לייצר מוצר בגרוש וחצי ולמכור אותו בגרוש, כפי שאמרתי הקהל הישראלי לא טיפש. רק צריך להזכיר לו מידי פעם בפעם את מה שעושה את ההבדל.

 

אני יודע שאנשים אצים לזול ולכן עבודתו של הסוחר או בעל הרשת להוכיח ללקוח כי המוצר שהוא רץ לשלם הכי בזול שאפשר הוא קלוקל מקולקל ולפעמים גורם נזק בלתי הפיך.

 

קחו לדוגמה את הנושא העכשווי בקדחת הקניות של המוצרים לבית הספר, אנו מוצאים שם מוצרים זולים שהגיון לא יכול לקלוט את מחירם אבל כאשר באים לבדוק את המוצרים רואים את איכותם, התרסקותם לאחר חצי שימוש, את זה שהם לא עובדים או נשברים וכולי וכולי.

 

עסקים חייבים להפנים שהם מוכרים מוצרים זולים ולא איכותיים הם מאבדים פעמיים פעם אחת רווחיות ופעם שניה את הלקוח, כי לקוח שקנה פעם אחת והמוצר היה פגום לא חוזר יותר לרכוש למרות שהוא יודע שהוא חיפש את המוצר הזול.

 

אני ממליץ לעסקים למכור מוצרים טובים במחיר סביר לעשות את החישוב של רווח גולמי ורווח תפעולי ולא לרוץ ולמכור את המוצר הזול כי זו סקנה לעסק מכמה צדדים, אני מציע כי כל בעל עסק יבנה לו סטים של הדגמה בהבדל בין מוצר טוב במחיר סביר לבין מוצר גרוע במחיר זול, שכל בעל עסק של מכירת מוצרים יפעיל את הדמיון שלו או יעזור בספק שלו בארץ ובחו"ל על מנת למצוא כלי השוואה למה המוצר הזול הופך להיות למסוכן ויקר ללקוח.

 

למכור בזול זו סכנה ממשית לעסק ויש דרכים לשכנע את הלקוח פרונטלית, בפרסום בדוגמאות ומסרים

 

אם מצאתם טעות במאמר זה אנא כתבו לנו

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן