יועץ עסקי בתל אביב

חיפשתם יועץ עסקי בתל אביב? הגעתם בדיוק למקום הנכון.

באתר שיתפנו באלפי מאמרים את הידע והניסיון שרכשנו לאורך השנים.
במאמרים תוכלו להתרשם מרמת הידע והתהליכים השונים שאנו עוברים מדי יום עם לקוחותינו.

אנחנו הטובים ביותר עבור העסק שלכם. באחראיות!
צרו איתנו קשר דרך הטופס באתר ונדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

אומרים על תל אביב, ובצדק, כי זו מדינה בתוך ישראל. ממעוף הציפור באמת ניתן להבדיל בין העיר תל אביב לשאר חלקי הארץ.

רק עם נזכיר את חיי המסחר, הכלכלה, הבורסה, העסקים הגדולים, המשרדים המרכזיים של הבנקים בישראל, הבורסה, כול אלה נמצאים בלב ליבה של העיר תל אביב.  עם מצפון תפתח הרעה, ואם מירושלים תצא התורה הרי מתל אביב ייצא הכלכלה האוחזת ביד רמה בכול המדינה.
האמת שמאד קל להבין מדוע תל אביב היא לב ליבה של הכלכלה והעסקים.

התקשורת, חברות הפרסום הגדולות, המדיה, מערכות העיתונים הגדולות, ומה לא, יושבים בעיר תל אביב, האנשים הקובעים את המדיניות העסקית זה לא הם חברי הכנסת או שרי הכלכלה היושבים בירושלים הבירה, זה העיתונאים, הבנקאים, המשקיעים בבורסה אשר תל אביב היא עיר הבירה שלהם.

למה לדמות את תל אביב? לניו יורק, לרומה, לפריז, לבייג'ין, לכול עיר בעולם שלא נשווה את תל אביב לא נמצא לה אך ורע מבחינת עולם העסקים השרוי בה.

אני לא רוצה להרחיב בשאר התחומים שהעיר תל אביב משמשת להם מרכז, שהרי בעסקים האתר שלי עוסק ובייעוץ עסקי אני מועסק אבל פזילה קטנה אל עולם התרבות התל אביבי אם הסצנה של האנשים בו נותנת את התחושה כאילו אנשי תל אביב נמצאים בפלנטה אחרת.

אני אוהב את תל אביב, אני אוהב את העסקים בתל אביב, את החיים העירוניים המדהימים בתל אביב, אני כול פעם מופתע מחדש שאני נמצא בעיר תל אביב. ואני בהחלט שמח שיש לנו עיר כזאת בישראל, צר לי כי ערים אחרות במדינה לא התפתחו ותפסו כוון עסקי כפי שתפסה תל אביב בעולם העסקים הישראלי והגלובלי.

תל אביב מכתיבה את קצב החיים, תל אביב שולטת על המומנטום, על החדשנות, על היצירה ועל עולם העסקים הישראלי והבינלאומי.
חושבים על עסקים בגדול, תל אביב היא המקום

ייעוץ עסקי בתל אביב- צעד אחד לפני כולם עם

כידוע, תל אביב היא הלב העסקי הפועם של מדינת ישראל, ובתור שכזו היא מאגדת מגוון רחב ועצום של בתי עסק מענפים ותחומים שונים. ואולם, בד בבד עם ההזדמנויות הרבות שיש לעיר להציע, התחרות העזה מהווה עבור רבים שדה קרב המקשה עליהם לשרוד. אנו בדורון עמית ייעוץ עסקי מודעים לקושי זה, וגם יודעים כיצד לסייע לכם להרים את הראש ולהפוך למובילים בתחומכם.

הליך ייעוץ עסקי בתל אביב – כל שנדרש להצלחה בשוק תחרותי

הליך ייעוץ עסקי בתל אביב המסופק על ידינו נועד לבחון את ביצועי העסק הקיים, להבין את נקודות החוזק והתורפה שלו, ולהכיר לעומק את השוק בו הוא פועל. נתונים אלו מהווים בסיס לתחילתו של הליך הייעוץ, שעל מנת ליצור בעסק שינוי אמיתי נשען על עוד מספר היבטים בסיסיים. ראשית, אנו דואגים ליסודות העסק ופועלים להופכו למסודר, מאורגן ויעיל עם תוכנית עבודה לטווח הארוך, מקורות  אשראי יציבים ותזרים מזומנים שוטף. לאחר שיסודות העסק יוצבו, ביחד אתכם אנו מתחילים לנסוק למעלה לעבר יעדים חדשים ורווחיים, שההגעה אליהם שזורה בהרבה תעוזה, דמיון ויצירתיות. זאת, תוך נטילת מינימום סיכון הכרחי ומתוך הבנה שמי שלא חושב רחוק גם לא יגיע רחוק.

ייעוץ עסקי כמרכיב חיוני בכל עסק

אם בעבר הקמתו של עסק דרשה רק למצוא מקום, לקבל הלוואה ולפתוח תיק במס הכנסה, הרי בשוק ובמציאות של ימינו הצלחה עסקית הרבה יותר מורכבת. בשוק הנוכחי בתל אביב עסקים נדרשים להתמודד עם תחרות גדולה, להתעדכן באמצעי שיווק וקידום עכשוויים, לתכנן מצגות ותוכניות עסקיות מעמיקות לצורכי התרחבות וגיוס הון, ולהיות כל הזמן עם יד על הדופק לגבי ביצועי מנהלים וביצועים. במילים אחרות, ממש כפי שעסק בימינו לא יכול להצליח בלי רואה חשבון או עורך דין, כך הוא גם לא יכול להצליח בלי ייעוץ עסקי.

לקבלת שירותי ייעוץ עסקי בתל אביב

בתי עסק בתל אביב מכל תחום ובכל קנה מידה, השואפים לצעוד קדימה ולהצליח, מוזמנים ליצור קשר עם משרד דורון עמית ייעוץ עסקי בטלפון 077-3455375. נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם לעלות על הדרך הנכונה להצלחה.

למה עסקים קורסים בתל אביב

עסקים באזור תל אביב והמרכז!

מדוע שיעור קריסת העסקים באזור תל אביב והמרכז הוא הגבוהה ביותר ועומד על 34%

האמת, הנתון די ברור, שאזור המרכז הוא האזור ההומה ביותר מבחינת עסקים במדינת ישראל, בתל אביב והמרכז מרוכזים גם מספר העסקים הגבוהה ביותר וגם כוח הקנייה הגדול ביותר משאר חלקי הארץ.

כ-יועץ עסקי וכמי שמעניק ליווי עסקי ואו ייעוץ עסקי אני יכול לשייך את קריסת העסקים באזור תל אביב והמרכז למספר קטגוריות:

ריבוי עסקים, אזור תל אביב והמרכז משופע בהרבה מאד עסקים המפוזרים על שטח קטן מאד של אוכלוסייה. לדוגמא אם ניקח בחשבון את מספר המרכולים הפזורים רק באזור הקניות של ראשון לציון נבין עד כמה צפוף הוא שטח המסחר באזור תל אביב והמרכז. ולא רק שם. גם תחומי הבידור וההסעדה רוויים עד רוויים מאד כאשר בכול מרכז קניות סגור או פתוח נמצאים מסעדות, בתי שעשועים, מתחמי סרטים (שניים במספר באזור) וסניפים של רשתות גדולות הממוקמים זה לצד זה.

בהתייחס לעובדה כי מספר האזרחים בישראל לא גדל באותה פרופורציה בא נפתחים מרכזי קניות רק באזור אחד כול בר דעת יוכל להסיק כי ריבוי העסקים רק מקטין את פדיון העסקים וכיסוי ההוצאות הגבוהות של השהייה במרכזים אלה.

נתון נוסף שאנו מגלים הוא כי בעלי הקניונים או מרכזי הקניות כופים על בעלי רשתות לפתוח סניפים במקומות לא הכי רווחיים וזאת רק על מנת שיוכלו להיות גם במרכזים הרווחיים יותר…עוד דרך לקשיים ואולי לקריסה של עסקים.

ואם אנו מדברים על קניונים ושטחי מסחר פתוחים, היכן נמקם את שאר הסוחרים המפוזרים ברחובות ערי המרכז ששם חווית הקניה היא לא בדיוק תואמת את ציפיות הצרכן הרוצה להתקרר במיזוג הקניונים בקיץ ולהתחמם בו גם בחורף.

תל אביב ואזור המרכז נחשבים גם כמרכז עסקים פיננסי במדינת ישראל.

הבורסה, חברות הביטוח, הבנקים, חברות ההשקעות מרוכזות בא והם מקור תעסוקה לא קטן של עובדים מהעיר עצמה ומהפריפריה, ויעידו על כך הפקקים וכלי התחבורה המובילים לאזור המרכז ותל אביב את אלפי העובדים והמועסקים.(עסקים אלה הם עסקים יציבים ואין חשש כלל ועיקר כי יקרסו החשש הוא מאותם עסקים גדולים כי בסופו של יום יבצעו תספורות כאלה ואחרות על גבם של אלה המועסקים אצלם. מי יודע?

לסיכומו של עניין בקריסת העסקים בתל אביב והמרכז הבנו כי סטטיסטית זה נכון כי מספר העסקים הוא יחסית גבוהה לשאר חלקי הארץ אבל צריך לזכור כי אופי העסקים או יותר נכון אופי השירותים הנמכרים ב"מדינת תל אביב" הוא אחר מאשר באזורי הארץ השונים.

על מנת לקיים עסקים ברוב התחומים בתל אביב והמרכז צריכים להיות מאד ייחודיים, יצירתיים, חדשים, עם ראש פתוח ויכולת יצירתית לפתח ולשמר עסקים בעיר הגדולה.

יועץ עסקי ברמת אביב

רמת אביב נחשבת מזה שנים רבות כאת השכונות האמידות ביותר בתל אביב בפרט ובישראל בכלל ובעלי עסקים רבים מבקשים לפתוח שם את עסקיהם כדי להצליח ולהרוויח בצורה שתכבד את מקור הפרנסה ותציע כמובן איכות בלתי מתפשרת של מוצרים ושל שירותים. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, היום כבר נהוג לשכור את שירותיו של יועץ עסקי, שיוכל לייעץ ולכוון את בעל העסק ואת תהליך קבלת ההחלטות שלו למקומות הנכונים. המטרה כאן היא יצור מציאות חדשה שבה עולם העסקים יוכל להרוויח ממתחרים חדשים שנכנסים לשוק ולא רק לדרוס אותם ברגל גסה.

כאשר מחפשים יועץ עסקי ברמת אביב, יש לא מעט פרמטרים שצריך לבדוק, אולם יש גם לחשוב על מהלכים בונים שייתנו את הבסיס החשוב לתהליך של הקמת עסק חדש או לפיתוחו הנוסף של עסק קיים. בתור התחלה, תמיד כדאי להתחיל במחשבות חיוביות. נכון שלא מדובר על פיתרון רציונאלי לפתיחת עסק, אולם המציאות הפיננסית תמיד תמצא דרכים להוריד את המוטיבציה ואת מצב הרוח ומלכתחילה יש לגבש תפיסת עלם אופטימית. המוטיבציה היא המנוע של בעלי העסקים ורק מחשבה חיובית תיתן תוצאות חיוביות.

ניהול זאת אומנות

שנית, עם יועץ עסקי וגם בתקופה שאחרי הליווי הצמוד שלו, חייבים לעשות את הכל מסודר. כדי לפתוח עסק חדש וכדי לשמור על עסק קיים כמצליח, חייבים לשמור על שיטת עבודה מסודרת ככל הניתן. אחת ההמלצות היא ללכת על שיטת הרשימה (TO DO LIST). באמצעות הרשימה תמיד ניתן לדעת מה עושים ולא מתחילם לחשוב בכל בוקר מה הדבר הטוב ביותר לעשות באותו היום. רשימת המטלות היא אחד הכלים הטובים ביותר לעשות זאת. יש מי שיעדיפו לעשות זאת באמצעות דף ועט מסורתיים ויש מי שילכו דווקא על הטכנולוגיה ובאמצעות הסלולארי, המחשב ואחרים יוכלו לדעת מהן המשימות הקיימות.

יש לזכור כי העבודה הצמודה ליועץ העסקי היא מה שמביאה בסופו של דבר את התוצאות הרצויות ולו משום שהיועץ העסקי מגביה את מסגרת זמן העבודה בהענקת כלים מקצועיים והבנה טובה יותר בעסקים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן