חשוב לי לתת מספר טיפים לעסקים הנמצאים בתחום השיפוט של ירושלים, מעלה אדומים, . ירושלים לא ברוכה במשרדי פרסום ואילו החברות "המותגים" הממוקמים בירושלים ניזונים ממשרדי הפרסום הגדולים הנמצאים במרכז..יוצא מכאן שעסק ירושלמי שרוצה לפרסם פונה לגרפיקאי לעיצוב ומבקש ממנו להכין לו מודעת פרסום…מכאן ועד הצלחת הפרסום הדרך היא ארוכה ורחוקה…להכנת מודעה לפרסום ולא משנה באיזה מוצר מדובר חייב שתהיה הכנה מוקדמת הדורשת הכרת המוצר, הבידול של המוצר (ואם אין לו בידול להמציא לו שכזה) כתיבה שיווקית, ואחר כך עיצוב המודעה מבחינה גרפית….חבל פשוט חבל על הכסף שמשקיעים עסקים בפרסום שהם מסתפקים באיכות כול כך ירודה אבל מובנת כי גרפיקאים הם לא אנשי פרסום, ושהלקוח מכוון את הגרפיקאי מה לעשות הרי הלקוח בעצמו לא איש פרסום ומה שהוא מכיר זה את העסק שלו וההנחיה לגרפיקאית היא מהידע שלו…אבל כבר דיברנו כי יועץ מקצועי חיצוני רואה את הדברים בצורה שונה…עוד תופעה שגיליתי בערים הקטנות ואפילו בחיפה ובירושלים ותל אביב כי המקומונים הווה אומר מחלקת הגרפיקה של העיתונות המקומית היא זו שמכינה את המודעות עבור הלקוחות שרוצים לפרסם בעירם את דבר מוצריהם…וזו טעות אפילו יותר גדולה…מערכת של עיתון בנוייה לקבל מודעות של משרדי פרסום חיצוניים ולא לערוך מודעות ממותגות או בעלי השפעה ללקוחות המפרסם…יהיה ראוי ונכון כי עסק שכבר החליט לפרסם בעיתונות המקומית יעשה זאת עם מקצוען בתחום ולא חובבנים שבלי להאשים תפקידם הוא לא שיווק ומכירות…מודעה חייבת להיות מונחת שיווק ומכירות כפי שנלמדת היום ולא כפי שנלמדה ויושמה פעם..דורון עמית יועץ עסקי יועץ שיווק ופרסום ירושלים
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם