יעוץ לעסקים בהקמה, כיצד מודדים עסק באם הוא עסק מצליח או עסק כושל…שתי פרמטרים חשובים יכולים לתת לכם סמן עם העסק מרויח או מפסיד…הפרמטר הראשון עם העסק מרויח? הווה אומר…ההכנסות שלו גוברות על ההוצאות שלו.(במידה וזה עסק בעל מלאי חשוב מאד לחישוב החשבונאי לחשב את ערך מלאי הפתיחה דהינו תאריך תחילת הרבעון וערך מלאי הסגירה דהינו בסוף הרבעון..את ייתרת ערך המלאי או חוסר המלאי צריך לתרגם לעלות קנייה ולהוסיך להוצאות או להכנסות תלוי בייתרה) הפרמטר השני הוא הרווח התזרימי…עסק מצליח הוא עסק שתזרים המזומנים שלו חיובי כתוצאה מהפעילות השוטפת שלו דהינו….כסף שנכנס במזומן במהלך הרבעון מול כספים שיצאו במזומן במהלך הרבעון…וכאשר אני מדבר על מזומן (זה לא שהתכוונתי לכסף מזומן "שטרות" אלה לכלל הכספים שנכנסו מצקים דחויים כרטיסי אשראי העברות בנקאיות ושטרות) והיה והעסק מייצר מזומנים אזי העסק שלכם הוא טוב…אם שתי הפרמטרים שציינתי כאן לא כפי שתארתי..העסק שלכם חולה והוא נזקק לרופא בתחום יועץ עסקי ושיווקי…אם לא תקחו יועץ כזה אזי העסק שלכם בדיוק כמו מחלה ללא טיפול רפואי, כדורים,זריקה,ניתוח,ואולי החלפת איברים…זה בדיוק המצב, וכך כדאי שתתיחסו אליו…עסק טוב הוא עסק שמייצר רווח ומזומנים…אני פוגש הרבה עסקים שהיחס אליהם ע"י בעליהם הוא יחס אמוציונאלי (רגשי) ומבחינתי זה כמו האמרה "תמות נפשי עם פלישתים" קחו אחריות לגבי עסקכם ומשפחתכם…תבחנו את העסק שלכם כי היום מסוכן מידי שלא להתיחס לעסק שלכם ברמה נכונה-דורון עמית יועץ עסקי, יועץ שיווקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם