אז איך בכל זאת מוכרים ומגדילים את המכירות.
אין עוררין כי כל עסק חייב להגדיל את המכירות שלו.
גם אין עוררין כי בכדי להגדיל מכירות עסקים חייבים להשקיע כסף קטן או גדול בכדי להשיג יותר מכירות.
ניקח לדוגמא עסק אשר רוצה להעסיק איש מכירות והוא נדרש להשקיע באיש המכירות, הדרכה, רכב, שכר עבודה כאשר החזר ההשקעה מאיש המכירות יתחיל להגיע כעבור חמישה חודשים (חודש ראשון איש המכירות מתלמד, חודש שני איש המכירות יוצא לשטח להתחיל להביא מכירות בחודש השלישי נכנסים קצת מכירות מפעולותיו של איש המכירות והכסף שנכנס לחברה הוא רק בחודש החמישי או השישי כי עסקים שמעסיקים אנשי מכירות סביר שנותנים אשראי ללקוחות שלהם) יוצא איפה שההשקעה באיש המכירות היא גבוהה והחזר ההשקעה בטח לא מובטח בתווך הקצר. שהרי המכירות משוקללות פנימה עלות גולמית ועלות תפעולית כך שההחזר החודשי מההשקעה הראשונית באיש המכירות היא נמוכה והחזרה יכול לקחת אפילו שנה. ומה קורה אם איש המכירות עוזב בחצי התקופה. מקום למחשבה.
אז איך מגדילים מכירות.
האמת שבכל קטגוריה מכרתית צריכה להיות טקטיקה שונה.
מה שמוכר הקמעוני חייב שתהיה טקטיקה אחת, מה שמוכר ענף השירותים טקטיקה אחרת ומה שמוכרת התעשייה או היבואנים לענף התעשייה טקטיקה שונה לחלוטין.
לאחרונה קמו בישראל המון חברות בתחום ההצעות להגדלת מכירות, מאחר וסף הכניסה לסוג עסקים זה אז אנחנו מרגישים כל יום את החברות האלה המתקשרות בטלפון, באימייל, ברשימת כתובות שהם משתמשים ובהצעות שונות כמו פרסום בפייסבוק, פרסום בגוגל, פרסום במדיה הדיגיטלית, פרסום בפורטלים למינם, משלוח SMS בקיצור הבטחות עד אין קץ.
וכמו שאמרתי מה שמתאים לעסק כזה לא מתאים לעסק השני ואם בעלי העסקים היו מכירים את התוכן של ההצעות שהם מקבלים השכם וערב מחברות השיווק, הקידום, הפרסום, וכל השאר אני לא בטוח שהם היו מתפתים לזה למרות שיש הרבה כאלה שעדיין מתפתים לכל הצעה שהם מקבלים מאותם אנשים ובסוף מתאכזבים ברמות.
בתקופה האחרונה היה קמפיין פרסום בטלוויזיה על חברה מוכרת אשר התחייבה כי עסקך יהיה במקום ראשון בגוגל, מה שהחברה לא ציינה שהיא תהיה במקומות הראשונים בגוגל והעסק שלך יהיה פנימה ע"פ רשימה או לפי עלות של כמה שתרצה להשקיע.
על מנת לבצע מכירות איכותיות (עד כמה שאפשר לקרוא למכירות איכותיות בתקופה זאת) חייב שלכל עסק תהיה אסטרטגית מכירה מתאימה לעסק וכמובן טקטיקה מוכחת המראה ביצועים וזה בהחלט ניתן ליישום אם יועץ ומלווה שיווקי מקצועי ובעל ניסיון.
חבל לזרוק סתם כסף לפח בטח בימים ובתקופה זאת התייעץ עם יועץ שיווק