דורון עמית יועץ אישי, קאוצינג, מאמן אישי להצלחה. איך שנחתו חברות הסלולר בישראל..הפכנו אנחנו הלקוחות למלכים…ענו לנו יפה בשירות הלקוחות…צעקנו..לא הגיבו לנו..רק ביקשו סליחה וסליחה וסליחה….כי הרי כול הזמן עמד לשרותם ..כי הרי לא הבנו שאנו למעשה צועקים על הטיפשות של עצמנו כי אנו משלמים את המחיר לחברות הסלולר בשביל שלנציגים יהיה זמן מספיק לשמוע אותנו….ואז הגענן אל מרכזי השירות..ושם עוד יותר פינקו אותנו…עשו לנו פינת קפה… דילות דילים עם בגדים מעונבים חיכו לנו….וגם כאן פינקו אותנו עם הצעות מפתות בדמות מכשירים סקסיים שכול כך רצינו…וחתמנו..ושילמנו….ואם חס וחלילה לא היינו מרוצים ממילה קטנה של נציגת השירות מייד פתחנו בצעקות וביקשנו את המנהל…והמנהל בכלל התיחס אלינו כאל מלך, מוכתר, ציפ השבט…והרגיע אותנו….אבל אנחנו שילמנו…שילמנו עבור הזמן של המנהל, עבור הצעקות שצעקנו על נציגת השירות ועל המנהל…..והם כולם..כול המערכת..של החברות הסלולריות..עמדו ואמרו…תן להם לצעוק..אנחנו כבר נרגיע אותם…הם הרי משלמים לנו עבור זה שנרגיע אותם..הגדילו לעשות..הלקוחות העסקיים…שם בכלל לפינוק לא היה גבול…בגבורה התקשרנו אל מרכזי השירות במספרים המיוחדים שנתנו לנו..ודיברנו אם הנציגה כאילו היא חברה שלנו…ועם דיברנו מהרכב נתנו לכול סובבינו לשמוע אותנו איך אנו מדברים עם נציגת השירות והיא עושה באדיבות כול מה שביקשנו ממנה…ואנחנו שילמנו…..והם המשיכו לפנק אותנו, במכשירים חדשים,במכשיר על מכשיר, בשידרוג על שידרוג…ואנחנו מלכים..אבל משלמים….והנה באה המכה….השירות נפסק….כבר לא רודפים אחרינו….כבר לא משדרגים לנו…פתאום אנו ממתינים שעה וחצי על הקו לקבלת שירות….ואוו מה קרה..אנחנו כבר לא מלכים….לא לקוחות יקרים..אתם פשוט כבר לא משלמים….דורון עמית יועץ עסקי. אימון עסקי, ליווי עסקי
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית