הלוואות יקרות הולכות לעסקים קטנים

רוצו לבנק לקבל כסף!

החברות הגדולות נמנעות מלקיחת אשראי בנקאי (כי נפתח בפניהם הלוואות מהשוק המוסדי) והבנקים בפניקה!!! לפי הנתונים מסתבר כי לחץ האשראי של עסקים קטנים והבינוניים ירד ב- 5.6% בחודש יוני וזאת לאחר עלייה של 25% בחודש מאי

מה עושים?

למי מחלקים כספים?

איך נעמוד בתחזיות הרווחים שלנו!

צריך למצוא פתרון דחוף לבנקים כיצד לא לרדת ברווחים שלהם, ומי הזאבים והאריות שמחכים בפתח לקבל הלוואות, כמובן, העסקים הקטנים והבינוניים, שם אפשר לדחוף את ההלוואות והגדלת מסגרות האשראי ועוד בעלויות ריבית גבוהות (כי מה שמסוכן יותר עולה יותר ריבית בבנק)

ואילו אנחנו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, בגלל המצוקה שלנו, בגלל ירידה במכירות, בגלל תקופת החופשים והחגים המתקרבים בוודאי ובוודאי שנחלק כסף עכשיו למי שצורך.

ומכאן אני רוצה לבוא במספר המלצות לבעלי העסקים:

אם יש בידכם תוכנית מסודרת ובאמת ההכנסות שלכם נשחקים בחודש יולי אוגוסט וספטמבר החגים, ואתם יודעים בביטחון כי מחזור המכירות יחזור להיות כמו בימים רגילים, אזי בהחלט ניתן להיעזר בכספים נוספים מהבנק ובהחזר שלא יביא נזק ל- תזרים המזומנים.

אם המכירות שלכם יורדות מזה זמן, ההוצאות נשארות כפי שהם, והכסף שהבנק מציע יישפך לכיסוי ההוצאות העכשוויות מבלי יכולת וודאית שאחרי החגים המצב ישתפר, אנא על תיקחו הלוואות שיכבידו עליכם עוד יותר. זכרו שבמצב כזה אתם צריכים לעשות בדק ביית יסודי, כן, דווקא עכשיו בתקופה החלשה על מנת להביא את העסק שלכם לביטחון ולא לסיכון.

עסקים שלוקחים היום הלוואות נוספות או מגדילים את האשראי שלהם בלי בטחון כי האשראי מוקצב למטרה מסוימת ויש את ההון להחזיר אותה עדיף שלא יסתבכו שוב בקבלת הלוואות נוספות.

עסקים חייבים להבין כי אין "הוקוס פוקוס" זה שייקחו עכשיו הלוואה מהבנק לא ישפר את מצבם בכול מקרה, וחבל לקחת הלוואה או להגדיל אשראי בריבית כול כך גבוהה וללא מטרה.

הלוואות כמו סמים

הבנקים בסך הכול רואים את הצד שלהם, הם רוצים למכור כסף, ויש מי שרוצה לקנות את הכסף, החברות הגדולות מצאו אלטרנטיבות בדמות גופים ציבוריים עם קופת מזומנים שמנה אשר רוצים לנצל את ייתרת המזומנים שיש לה ולהרוויח עליה את הריבית (בטח ריבית גבוהה יותר שמעניק הבנק) ואילו לעסקים קטנים הבעיה שגופים חיצוניים גדולים לא מבצעים הלוואות ולכן מה שנשאר זה מימון באמצעות הבנקים או חברות כרטיסי האשראי.

לפני שלוקחים! חושבים! הבנקים לא עושים לכם טובה, הם פשוט צריכים אתכם יותר עכשיו.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן