בזמן האטה מי הלקוחות הפוטנציאלים בעסק

לאיזה לקוחות כדאי לפנות הזמן האטה ומיתון?

מה עושה מדינה יצרנית שגבולותיה היבשתיים סגורים לתוצרתה וכיצד יכול להתנהל משק יצרני ללא יצוא סחורות.

על כול השאלות האלה אני ינסה לענות לכם כאן במאמר שה וזאת על מנת לפתח פתרונות חדשים ואחרים לשיווק תוצרת, ובכלל להישרדות.

לשאלה הראשונה שהעליתי במאמר זה "לאיזה לקוחות כדאי לפנות בזמן מיתון והאטה" אני חושב שכדאי לכוון את מסעות השיווק לשני חלקים. הראשון לקבוצת הגיל של כוח הקנייה הראשון (ילדים, נערים, נערות, חיילים, וחברה צעירים עד גיל 25.

עליהם הייתי מכוון את הפרסום והשיווק כי הם הצרכנים הבלתי תלויים לחלוטין בהכנסות, או בקיצוצים, להם יש את התקציב השלם (אולי מקוצץ כמהה) אבל תקציב שאותו הם רוצים לבזבז ובעיקר על עצמם. אם ניקח לדוגמא את גילאי 14 ותחילת העשור השני של חייהם נגלה שהם אוהבים ללבוש מותגים, לנעול מותגים, חזרת הקניה שלהם תכופה יותר, התחדשות המוצרים שלהם מהירה יותר והם אלה שמסתובבים בקניונים ובמרכזי הקניות וצורכים, מזון והסעדה, ביגוד, אביזרי אופנה, לבוש ספורט, וגדג'טים למיניהם.

הקבוצה השנייה שאליה הייתי מכוון את השיווק והפרסום שלי היא בדיוק הקבוצה בקצה השני לקבוצה שהזכרתי וזאת האוכלוסייה הבוגרת 65+. אוכלוסייה זאת הינה אוכלוסייה מבוססת ברובה, מודעת לעצמה ולגידול הניכר באורך החיים, קבוצה עם רצון לחיות, עם רצון להתחבר עם הדור הצעיר, קבוצה שרוצה להיראות טוב, להישמע טוב, ויותר מכול לצרוך מוצרים טובים ואיכותיים. נהוג לחשוב כי קבוצת אוכלוסייה זאת עדיין מחויבת לילדים ולעזרה לילדים אך החשיבה הזאת מוטעית ביסודה כי לקבוצת אוכלוסייה זאת המגע הוא אם הנכדים ואולי הנינים שהצרכים שלהם קטנים מהרבה מהילדים הישירים שלהם מובטחת הירושה.

יעשו נכון חברות מסחריות שיכוונו לקבוצת אוכלוסייה זאת במסעי הפרסום שלה ולא רק פרסום המדבר על דיון מוגן וסיום חייהם. בארצות הברית שיעור האוכלוסייה מקבוצה זאת מהווה 8.3% ובבריטניה מהווה אחוז האוכלוסייה מקבוצה זאת ב-10.8% מה שאומר שכוח הקניה של אוכלוסייה זאת גבוהה מאד.

לגבי הסוגיה השנייה במאמר האומרת " מה עושה מדינה יצרנית שגבולותיה היבשתיים סגורים לתוצרתה וכיצד יכול להתנהל משק יצרני ללא יצוא סחורות" אזי שמדינה חדלת ייצוא נחשבת כמדינה שלא יכולה להתקיים כלל ועיקר. נכון הוא שלישראל יש ענפי ייצוא קבועים כמו תחום הפארם (טבע) כמו יצוא השירותים והידע בהיי טק" כמו יצוא הפוספטים והמלחים, אך אלה עדיין לא מספיקים להחזיק מדינה ולהקפיד על תל"ג יציב ומספיק למדינה.

אין זה סוד שהאטה הכלכלית סגרה לנו שווקי יצוא רבים, התחרות עם המוצרים מהמזרח רק גרמו לנו למחוק סקטורים שלמים של יצוא מוצרים, ולפיכך מתבקש מאתנו לעשות מאמצים בלתי נלאים על מנת כן לייצא סחורות במגוון שונה לחו"ל.

את המשימה הזאת הייתי מטיל על מכון היצוא הישראלי ביחד עם ממשלת ישראל להשקיע יותר בשיווק תוצרת ישראל וזאת למרות השם ה"לא כול כך טוב" שיש לישראל בשנים האחרונות במדינות המערב.

כדאי לממשלת ישראל, להעלות את המודעות למוצרים ושירותים ישראליים בקרב עמי העולם ולהשקיע בכך כסף רב ולו רק בכדי שלא להפר את המאזן המסחרי בו נמצאת ישראל למען תושביה ובטחון תושביה.

רוצים לקבל רעיונות נוספים. התקשרו

054-8087706

www.doronamit.co.il

doron@doronamit.co.il

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן