בוא ניכנס במעסיקים ונמרר להם עוד יותר את החיים!

בואו נכנס במעסיקים!

בואו נעשה להם את החיים עוד יותר קשים!

בואו אנחנו העובדים אלה שמקבלים את המשכורות בזמן, אלה שמקבלים את כול התנאים הסוציאליים המגיעים להם, (נכון, אלה שגם משלמים את מס האמת) אלה שיוצאים לחופשות, לבתי הבראה, לטיולים בחו"ל, ש-ישנים בלילה טוב, שלא צריכים לדאוג עם יקבלו את השכר בסוף חודש או לא יקבלו את השכר בסוף חודש, אלא שמגיע להם פיצויים באם מפוטרים, ואלא שיש להם בית משפט משלהם עם חוקים משלהם והם מוגנים מכול צד.

כ- יועץ עסקי לא ברור לי מדוע תמיד העובדים נמצאים בצד החלש, המסכן, חסר הכוח, האם התקופה לא נתנה לנו להבין כי העובד הוא הצד החזק במשק ולא המעסיק.

האם ממשלת ישראל ומוסדותיה לא יכולים להפנים לרגע קט כי מצב העסקים בישראל הוא בכי רע, האם ממשלת ישראל ומוסדותיה לא יכולים להטמיע שהמעסיק הוא הצד החלש ולא העובד, האם ממשלת ישראל ומוסדותיה לא מבינים כי המעסיק נלחם ביום יום על קיום עסקו ועל פרנסתם של העובדים אתו. האם ממשלת ישראל ומוסדותיה לא יכולים להפוך את המחשבה ולהבין כי הצד החלש היום הוא המעסיק, בעל העסק, הדירקטור בחברה, האם ממשלת ישראל ומוסדותיה לא רואים את מה שרואה כול אחד מ-90% העסקים בישראל: קושי, מחנק אשראי, מיסוי, אגרות, הסכמי עבודה, הסכמים קיבוציים, עלות מעביד המגיע לפעמים מעל 50% משכר העובד. עד היכן ממשלת ישראל ומוסדותיה תרחיק ולא תקרא את המפה נכון.

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי נדהמתי היום 21.10.2013 לשמוע כי "ההסתדרות" מרימה קמפיין בסכום של 6.5 מיליון שקל אשר התסריט שלו הוא כדלקמן: "עובד מתבקש להגיע למשרדו של המנכ"ל כדי לקבל מכתב פיטורין, המנכ"ל מופתע שהעובד לא מגיע לבדו אלא מוקף בעשרות עובדים האומרים לו אנחנו ביחד ויחד זה כוח"!!! אתם מקשיבים "בעלי עסקים" "אתם מבינים את הכתוב" "אתם מבינים שהעובדים שאתם כול כך מתאמצים ונלחמים להשאיר להם פרנסה" עכשיו, ההסתדרות "המיליונרית" במקום שתעזור בכסף הזה למעסיקים שיוכלו לספק עבודה לעובדים, הולכת בתקופה כול כך קשה לעסקים להתסיס את ציבור העובדים בישראל.

 שיווק מקצועי בגוגל 

אני חושב שאין שערורייה יותר גדולה מזאת כאשר בעלי עסקים נאנקים מהעומס המוטל עליהם, מהחבויות המוטלות עליהם, ומכול מה שהגדרתי קודם ויאלצו לעמוד מול עובדים מאוגדים, היכן פה הקפיטליזם הראוי לשמצה שהכלכלנים הדגולים המציאו, קפיטליסטים למי? למעסיקים, לעובדים, האם ההסתדרות מחפשת עוד דמי חבר, או שיתאגדו ועדים שההסתדרות והעומד בראשה יוכלו להשפיע עוד יותר על הממשלה. ריבון העולמים היכן אגוד התעשיינים, היכן אגוד לשכות המסחר, היכן קברניטי המשק היודעים להתהדר בעוד הצלחה ב-OECD אבל בכלל לא מתקרבים למצוקות של רוב העסקים בישראל, רוב אשר מעסיק את מרבית העובדים.

אני חושב שאנחנו השתגענו לגמרי, אני לא מבין היכן המשילות, אני לא מבין היכן ההנהגה, אני לא מבין לאן נעלמים כול אלא שמבטיחים בבחירות ומשתפנים לאחר מכן.

 אני חושב שאין שערורייה יותר גדולה מהתייחסות הממשלה ומוסדותיה מול קהל העסקים הגדול ביותר במדינה, לא מובן לי מדוע כול שר כלכלי מתהדר ב-OECD אבל לא לומד איך מתנהל המערב מול עסקים קטנים בינוניים וגדולים.

 הצד החלש הפך להיות המעסיק, ואילו הצד החזק הפך להיות העובד! ו"קלקלה" כזאת צריך לשנות. ועוד לא אמרתי את המילה האחרונה בנושא.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן