.אין כמו סינרגיה…אין כמו אפקט הסופרמרקט בו ניתן לתמחר מוצרים בזול ומוצרים אחרים ביוקר…אין כמו כול רשת שמוכרת מגוון פריטים ויכולה להציע את הראשון במחיר מבצע ואת השני בחצי מחיר…המשחקים הם רבים שאתה גדול ויש ברשותך את היכולת לחבר מבצעים ולהגיע למחיר הריאלי שאותו רציתה להציע…מקרים כאלה אפשריים והם אפילו מנצחים…הגדילה לעשות חברת אלון דור אשר הנפיקה את כרטיס האשראי YOU ואשר לא מזמן נכנסה לתחום הסלולרי כספק וירטואלי ומציעה היום ללקוחותיה. אלה המחזיקים את הכרטיס מועדון שלה אפס שקלים לשיחות סוללריות במידה והלקוח רוכש בחודש 1500 שקלים ממוצריה…האמת כיועץ שיווק וכאסטרטגיה שיווקית יש לי רק לכבד מהלך נכון שכזה…כי זה באמת נכון..כך צריך לנהוג..אפקט הסופרמרקט הוא אפקט נהדר…והפעולה שעושה דור אלון היא מדהימה ונכונה….הרי כולנו ממלאים דלק…וכולנו רוכשים בחנויות הנוחות…אז מדוע שהסלולר שלנו לא יהיה חינם?…אני מאד אוהב את החיבור הזה מבחינה שיווקית ובעסקים שאני מטפל מבחינה שיווקית שיש את האפשרות ליצור סינרגיה בין מוצרים או שירותים…רוצים לשמוע עוד התקשרו.דורון עמית יועץ שיווק
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם