זהו עולם העסקים…פעם למטה פעם למעלה…פעם המניה יורדת פעם המניה עולה…מי מעלה? מי מוריד? בוא נקח לדוגמא את מוטי זיסר, אני כיועץ עסקי יכול לספור עשרות כתבות ש"הספידו" את מוטי זיסר, את אלביט הדמיות, את הפעילות שלו אותו את כולו את ביתו ואלוהים ישמור מה עוד….והנה..מהלך מתוקשר על הצטידות במזומנים כתוצאה ממכירה של נכסים..והופ המניה מזנקת..והופ זיסר איש עסקים מבריק….והופ אלביט הדמיות וחברותיה עושים עסקים טובים…והופ הכול קופץ למעלה…מה שבא ללמד אותנו אנשי עסקים קטנים כגדולים שבעסקים אין כללים ואין חוקים…מצד אחד בעלי עסקים ועסקים מאד רוצים להיות בתקשורת ולכן הם מחזיקים משרדי יחסי ציבור….אבל זה פועל לטוב ולרע…ולכן אלה שמשקיעים בחברות האלה לא צריכים על כול פיפס או הודעה מיוחצנת בעיתונות לעשות מהלכים כאלה ואחרים….די למדנו אנשי העסקים איך הדברים עובדים…דורון עמית יועץ עסקי
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם