איך תתקדם בעולם השיווק ותמכור יותר?

צינורות השיווק מקבלים חיזוק ותנופה אדירה מכוון האפליקציות ל-אנדרואיד וה-IPHONE

יבוא יום ולכול עסק בישראל תהיה אפליקציה ייעודית שתוביל את לקוחותיו אליו.

זה לא עניין של הרבה זמן, אבל אני כ-יועץ שיווק רואה את האפליקציות הייעודיות כיעד הבא במערכות השיווק של לקוחותיי העסקיים והמוסדיים כאחד.

הכוח הטמון באפליקציה ייעודית לכול עסק וחברה הינו רב עוצמה ויגבר על כלי פרסום מוכרים אחרים שאנו משתמשים איתם או מפרסמים דרכם היום.

אני והצוות שלי לקחנו לנו למטרה לפעול ליצירה של אפליקציה בעלות נמוכה לכול עסק שאותו נשכנע באמינות ויושר כי האפליקציה לעסקו הוא הדבר הבא המבדל אותו משאר מתחריו.

כ-יועץ שיווק, יש לאפליקציות כוח רב א) ביצירת לקוחות חדשים ב) בשמירה על לקוחות קיימים, ג) במתן שירות לקוחות (דבר אשר שומר את הלקוח קרוב לעסק או החברה).

 כבר היום ישנם הרבה מאד חברות ותאגידים שהטמיעו אפליקציות ייעודיות בעסקם, קחו לדוגמא את סופר פארם, וניו פארם, ופיצה האט, ופיצה דומינו, ומוזס, וכללית, ובורגר ראנץ,  ועוד רבות האפליקציות המשרתות חברות, עסקים ותאגידים.

 בסקר חודשי המפורסם ע"י עיתוני הכלכלה בישראל נמצא כי אנשים מחפשים עסקים יותר בסמארטפונים מאשר ברשתות החברתיות או ב-מדיה.

 בנייה של אפליקציות ייעודית לכול עסק היא לא דבר של מה בכך, אפליקציה חייבת שיהיו לה מספר פרמטרים להצלחה, הראשונה זה עיצוב האפליקציה מבחינה גרפית, השנייה זו הפונקציונאליות של האפליקציה, השלישית זו ההתאמה של האפליקציה לשרשרת הייצור והאספקה של העסק, והרביעית התאמת האפליקציה גם במחשבי העסק על מנת שהכול ידבר ויזרום ביחד.

האמת שלא קשה היום לקבל את הטכנולוגיה הזאת בבתי תוכנה אשר מפתחים אפליקציות ייעודיות לעסקים וכ"ד. יש אפילו כאלה שיש להם על המדף מבנה בסיסי שיכול להתלבש על סקטורים עסקיים ולשמש להם כאפליקציית הבית ובמחיר השווה לכול כיס.

לא להיות שבויים בקונספציות ישנות-קראו

 תארו לכם מצב שעוד מספר רב של שנים אפליקציות יהיו בתוך האתרים (כבר היום זה קיים) אבל לדוגמא "מוסך" שעכשיו ענף המוסכים הולך לפרוח עקב שינוי תנאי הרגולטור, יש ברשותו אפליקציה, הניתנת להורדה מאתר המוסך, ומאפשרת ללקוח להזמין תור, לקבל תזכורות מתי הוא צריך להופיע לטיפול, מה קורה בזמן הטיפול, ומתי לבוא לקחת את הרכב או שיביאו את הרכב ללקוח. זאת הייתה נקודה מני רבות על האפשרות המעניינת והמתקדמת ביישום אפליקציה לכול עסק או חברה בישראל.

אני בהחלט מצפה כי עסקים יטמיעו שאפליקציה ייעודית לעסק תחשב בדיוק כמו שימוש במחשב בעסק

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

קוד אתי
אימון עסקי

מדריך לקביעת קוד אתי/מיתוג פנימי

טיפוח תרבות של יושרה: כיצד ליצור קוד אתי-מיתוג מבוא בנוף העסקי המשתנה במהירות של ימינו, לא ניתן להפריז בחשיבות של פיתוח ויישום קוד אתי חזק.

Drop shipping
ייעוץ עסקי

רוצים להרוייח כסף מ-Drop shipping

משלוח ישיר מפורק לגורמים: גילוי האמת על רווחים פוטנציאליים והשקעות-dropshiping מבוא בשנים האחרונות, משלוח ישיר צבר פופולריות כמודל עסקי עם השקעה נמוכה וקל להתחלה ליזמים

הלוואות
יועץ כלכלי

הלוואה בערבות מדינה: דעה!

הלוואות בערבות מדינה: הבנת היתרונות והחסרונות הקדמה הבנקים נוחתים על בעלי העסקים "בואו קחו הלוואות: ועכשיו בפרסום שאנו מקבלים מאחד מהבנקים הגדולים זאת "הלוואה בערבות

ייעוץ
חברה בע''מ

מלחמת חרבות ברזל חידדה את הצורך ביועץ לארגון

פתיחת פוטנציאל עסקי: כוחן של שירותי ייעוץ מקצועיים מבוא תעשיית הייעוץ העסקי חוותה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לייעוץ וליווי מומחים בתחומים שונים

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן