האם הצרכן הישראלי כבר מבין?
כן, ועוד איך!!!
הצרכן הישראלי מבין מה שהולך בכלכלה, העתונות הכלכלית והצרכנית, והתוכניות העוסקות בנושא זה זוכות לפופולריות רבה גדלה והולכת.,אזרחים רבים הפכו לביקורתיים ודעתניים, יותר אנשים חושבים על עתידם הכלכלי ברצינות רבה יותר, איפה כדאי לגור, היכן לערוך קניות, מה אני רוצה ומה אני חייב,בסך הכול יותר אזרחים מוכנים לעשות יותר כדי להבטיח את עתידם..בנוסף חברות עסקיות רבות נמצאות בעמדה שבה אינן יכולות לעשות ככל העולה על רוחן ללא הסתכנות בתגובה נגד צרכנית או ציבורית,חלקן משנות את התפישה ביחסן אל הצרכן אם בשינוי קוסמטי ואם בשינוי יסודי מהותי, חמדנות של חברות ועובדים בכירים אינה נתקלת בשתיקה אלה בבקורת ציבורית נוקבת.דורון עמית יועץ עסקי