איך עובדים בשחור

מאמר עסקי אכזרי

מאמר זה נוגע בתחום העסקים אך אם הייתי צריך לכתוב אותו לפני שלושים שנה הוא לא היה נכון וככול שעוברות השנים מסתבר שהמציאות התהפכה לה 360 מעלות.

כותרת המאמר מתחלקת לשתיים

1. אל תאמין לאנשים הגם שהם מאד נחמדים

.2 התנהל רק בדרך חוקית וישרה.

יש בעלי עסקים אשר ביום יום עוברים עברות מיותרות, מכירה בשחור, העסקת עובדים בשחור, דיווחים שקריים לשלטונות המס (מס הכנסה/מע"מ/ניכויים) התחמקות מתשלומי מס ותשלומי פנסיה לעובדים, רבים מאלה מאמינים ברואה החשבון שלהם "זה שהם טוענים שמקורב למס הכנסה, או עבד במס הכנסה" והוא זה שיוציא אותם מכל תסבוכת במידה ותהיה. אבל הם לא חושבים שהם מבצעים עברות אלה מול ויליד העובדים שלהם.

אנשי עסקים אלה לא מבינים שהיום היחסים עם העובד והסביבה נחמדים וחבריים ועל מנת לדעת באמת מה קורה לעובד שמחליט לזרוק הכל יוכל לעשות יום אחד סיבוב באולמות בתי המשפט בישראל ולשמוע סיפורים ומקרים ש"האוזניים יעמדו להם" בחזקת "כל הבלתי אפשרי…אפשרי)

אנשי עסקים חייבים להבין שברגע שיש עוד זוג עיניים ואוזניים לעברה אשר הם עוברים הסכנה בגילוי המעשים כבר נמצאת לידם (לא צריך ללכת רחוק בדוגמה הבאה הלקוחה מעולם הפשע הפלילי איך עדי מדינה שעד לפני היותם כאלה היו החברים הכי טובים של עוברי העברה הפכו את עורם ומרגע זה נהפכו לאויב הכי גדול של עוברי העברה)

למה אתם צריכים את זה?

למה אתם צריכים להיות בידיים של אחרים שיוכלו לסחוט אתכם?

למה אתם כל כך נאיביים ולא מאמינים שהחבר הטוב/השותף/העובד או כל מי ששותף לסודות העברה שלכם יעמוד לימינכם כל החיים. התקופה של "חברים" עברה חלפה לה מהעולם עכשיו זה התקופה של "אחי" שאין בין פירוש המילה לכוונה שלה כלום מכלום.

העסקים היום הם לא במצב טוב, ובעלי עסקים עוד זוכרים מתקופה קודמת כי הכסף השחור הוא טוב, מהיר, מתגמל, מכניס. אך אנשים מהצד השני לא מבינים שהם גורמים הרס לעסק שלהם מכל בחינה אפשרית, בעלי עסקים לא מבינים שברגע שהם מוכרים בשחור ומשלמים בלבן הם גורמים לזעזוע ביסודות העסק או החברה שלהם ולעולם לא יוכלו להתקדם כפי שהשוק העכשווי ועולם העסקים ה"מטורף" היום פועל.

ולתחום הייעוץ העסקי, על תחשבו שיועץ עסקי טוב ייתן לכם להמשיך לעשות כסף שחור ולהיות ב"פה" של הסובבים אותו, ההפך הוא ילמד אתכם איך מרוויחים עם כסף לבן והתנהלות נכונה.

מאמר זה לא מתייחס רק לעסקים הקטנים גם בחברות הציבוריות למדנו כי אפשר לצבוע דוחות, לשתף מנהלי חשבונות, ולפגוע בעצמם, חברתם, והציבור המשקיע בהם.

 

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן