איך ניגשים לשיטת מכירות

האם אפשר לעזור לך?

מה אוכל לעשות למענך?

תקרא לי אם אתה צריך אותי?

 או אולי נפנה אל הלקוח הנכנס לחנות במילים הבאות:

שלום!

 כאן בצד ימין החולצות המהממות שלנו!

כאן במדפים האלה כול המבצעים השווים שלנו!

על המתלה באמצע הג'ינסים המיוחדים שקיבלנו רק אתמול! 

מה לדעתכם הפנייה הנכונה!

גם אם לא תסכימו אני מבקש כי תטמיעו את החלק השני של הפנייה. האם אפשר לעזור לך? "לא טוב". הלקוח נכנס בשביל לראות מה יש בחנות, השלב הראשון מבחינתו הוא לתור מהר את החנות לראות אם יש משהו מעניין ולהמשיך משם. מה אוכל לעשות למענך? "לא מעניין" הלקוח לא פראייר הוא יודע שזאת "חנופה" הוא יודע שאתה רוצה "למכור לו" אם הוא ימצא משהו שמתאים לו הוא כבר יקרא לך…תקרא לי עם אתה צריך אותי! "מיותר" ברור שהוא יקרא לך עם הוא צריך אותך וזאת על מנת לדעת אם יש לך את המידה והצבע שבחר!…

בואו נבחן את החלק השני של הפנייה:

כאשר אתה מצביע על מוצר ואומר "כאן החולצות המהממות שלנו" או "כאן כול המבצעים השווים שלנו" או את הג'ינסים המיוחדים האלה קיבלנו רק אתמול" אנו בחצי הדרך להנעה לפעולת מכירה. כאשר ציינו בפניו את "המבצע" "החולצות המהממות" "הג'ינסים המיוחדים" החדרנו לתת המודעות של הלקוח כי המוצרים מהממים, מיוחדים ובמבצע.. הטבע האנושי לא יכול להפסיד מבצע, חולצות מהממות, וג'ינסים חדשים, ולכן אנו מקרבים אותו למכירה, עכשיו רק נדרשת חדות העין של המוכרנים בחנות אשר יידעו לזהות את שפת הגוף של הלקוח שהוא מתחיל להתעניין במוצרים אליהם המוכרן שלח אותו.

 כפי שכבר כתבתי במאמרים קודמים, מכירות זאת אומנות ומשחק, איש מכירות טוב או מוכרן טוב צריכים לפתח טכניקות שונות ואחרות ממה שהכרנו עד היום. כשעולם רשתות השיווק והחנויות גועש ומלא וללקוח יש מגוון אופציות שהוא עצמו קשה לו לקבל החלטה מה ירכוש ומה ישאיר על המדף, תפקידו של איש המכירות לדבר בשפה האנושית עם הלקוח גוברת ועולה. ההבדל בין רשת מצליחה או חנות מצליחה לרשת מפסידה או חנות מפסידה נעוצה במוכרנים או אנשי המכירות שלה.

אותו הדבר גם לגבי שאר הסקטורים, ולא רק חנויות או רשתות הבגדים, בכול תחום ותחום ניתן ללמוד וליישם טכניקת מכירות אשר תעזור למוכרן למכור ולרשת או לחנות להגדיל את המכירות והרווחים שלה.

 וכפי שאנו אומרים תמיד, מכירות זה תעסוקה למקצוענים.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן