יועץ שיווקי דורון עמית, כיצד משווקים, כיצד יוצרים חוויה שיווקית…במאמר זה חשוב לי להדריך את תושבי אשדוד, ראשל"צ ורחובות כיצד אנו משתמשים במוח שלנו על מנת שנוכל לשווק ולמכור את מוצרינו או שירותינו….מאמר זה הוא מתוך סדרה של מאמרים שאני כותב בגוגל על מנת שאנשים העוסקים בתחום השיווק יטמיעו גם שיטות אלה בתהליכי תכנון השיווק והמכירה שלהם….ראשית במקרו חשוב לי להדגיש כמו שעשיתי במאמרים קודמים בנושא כי מחקרי המוח בעשור האחרון הביאו אותנו לתובנות מדהימות ביחס כיצד נוכל להשתמש בכלי מדהים זה קרי המוח שלנו לתועלת מערך השיווק והמכירות שלנו….למעשה במקרו של המקרו המוח שלנו בנוי מ-3 מוחות….המוח החדש (חשיבה הגיונית) המוח האמצעי (חשיבה רגשית) והמוח הקדמון (מקבל ההחלטות) המוח הקדמון הינו המוח האבולוציוני שלנו שהולך אם האדם בגלגוליו השונים כול הזמן…..איך זה קשור לעולם השיווק והמכירות…אז במאמר זה אתן לכם את ששת הגירויים המיוחסים לחלק זה של המוח אותו תוכלו לפתח בעצמכם ולהגיע לתובנות איך לגרום שמוח זה יקבל החלטה לרכוש את המוצר דווקא שלכם….1. המוח הקדמון ממוקד בעצמו…2.המוח הקדמון רגיש לניגודיות…3.המוח הקדמון מחפש את המוחשיות….4.המוח הקדמון זוכר מה ראשון ומה אחרון…5. המוח הקדמון הוא חזותי….6. המוח הקדמון מגיב בעוצמה על רגש….עכשיו כול אחד מקוראי המאמר יעשה את האינטרפטציות על כול תכונה שכתבתי כאן כאשר אני יעזור לו בדוגמא אחת להבין את האמור ולהשליך על שאר התכונות….כמו שאמרנו המוח הקדמון זוכר מה ראשון ומה אחרון….נניח שיש לכם מוצר שעולה 5000 ש"ח …נאמר מחיר גבוהה….אבל אנחנו יכולים למכור את המוצר ב-6 תשלומים…..המחיר שנגיד ללקוח בתחילת קטע הצגת המחיר יהיה: 833 ש"ח… המוח הקדמון מאותו רגע זוכר את ה-833 ש"ח …כול מספר שתגידו לו אחר כך כבר לא נספר אצלו….833 בהתחלה 833 בסגירה…וכך ניצחתם חלק ממכירה….רוצים לשמוע עוד התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם