איך מנצחים את התחרות מול אתרי הקניות באינטרנט

איך מתמודדים מול אתרי המכירות באינטרנט מהעולם כולו.

ביום ה-12.09.2017 הכריזו בדואר ישראל כי הם נכנסים לעולם המקוון בזכות מרכז החלוקה החדש שלהם בעיר מודיעין ומתחייבים להעביר לתחנות החלוקה (1200 במספר) את החבילות תוך 48 שעות מיום הגעתם ארצה.

האמת זו חדשה! האמת זה מקרב את הצרכנים לשירות הנהוג בעולם ע"י חברות השילוח הפרטיות וזה עושה טוב מאד לכל האתרים בעולם החוגגים מכספם של הישראלים "חולי הקניות" מה לעשות יש לאזרחים או אין לאזרחים כסף הם קונים לפצות את עצמם על כל הקושי של לחיות בארץ המקסימה שלנו.

התייעלות זאת של רשות הדואר רק תגביר את קצב הקניות של הישראלים באתרי חו"ל ותפחית כמובן את הקניות של הישראליים אצל הספקים או המוכרנים המקומיים.

אני בטח לא מגלה לכם את אמריקה בעובדה שמיליוני ישראלים קונים באתרים בחו"ל או לכל הפחות ניסו לרכוש באתרי האינטרנט בחו"ל היכולת הקלה של קניה דרך האינטרנט ביחד עם המחיר והמבצעים של מוצרים מכל התחומים ועכשיו מהירות ההגהה של המוצרים עושים את הקניה מאד קלה ואולי אפילו כדאית מבחינת המחיר.

דעה מקצועית: אני יכול לספר לכם כי אחד מהלקוחות של המשרד החליט לייבא מספר מוצרים מחו"ל (המזרח) יחד הוא ואני התלהבנו בצורה לא רגילה מהמוצרים אשר הוצגו בתמונות "ממש עשה חשק לקנות" והלקוח שלנו הזמין ממספר ספקים באינטרנט את המוצרים. הוא היה בטוח שאין מי שלא ירצה לרכוש את המוצר שהוצג.

כאשר המוצרים התחילו להגיע (החבילות לא הגיעו תוך 48 שעות) אלא כעבור חודש או חודשיים וכגודל ההתלהבות מהתמונות של המוצרים כך הייתה האכזבה מהמוצרים עצמם, לדעתנו המוצרים בתמונה עברו פוטושופ ולא דמו כלל ועיקר למוצרים שהגיעו מהספק מחו"ל.

כמי שנותן ייעוץ עסקי יוצא לי לשמוע רבות מלקוחות שמתפתים לרכוש באינטרנט (איך אמרה לי אישה מבוגרת "כולם קונים באינטרנט אז החלטתי להזמין משהו יפה שראיתי באינטרנט. הבעיה שמה שקיבלתי לא דמה כלל ועיקר למה שהזמנתי והאכזבה הייתה גדולה)

קראו עוד: האם ניתן לסמוך על תכנית עסקית

מכאן בואו ניגע בבעיה של מרבית העסקים הקטנים בישראל! אין מספיק מכירות כי אין מספיק קונים, כי יש יותר מידי עסקים המתרכזים באותם תחומים ואתרי האינטרנט והשמיים הפתוחים נוגסים בכספי הלקוחות שכבר ככה חיים על חשבון החודש ה-30 בהלוואות ובכרטיסי האשראי.

איך מנצחים את התחרות מול אתרי הקניות באינטרנט

אז איך מתמודדים עם הבעיה ומה הם ההמלצות לפעולה.

  1. מרחיבים בעסק את רצפת המכירה. (הווה אומר תוספת מוצרים סינרגטיים או לא)
  2. מי שעדיין חי עם שומנים בעסק עדיף שיתחיל לחתוך מהם.
  3. מי שמחזיק פק"ם בבנק וממול מנצל אשראי יקר שיפטר מהפק"מ ויקטין את אובליגו והריבית  הפעולה הזאת של בעלי העסקים היא פעולה פסיכולוגית ואין בה שום יתרון עסקי,   ההפך.
  4. ניסיון להקטנת העלויות לצמצם את המחיר של המוצרים ולצאת במבצעים.
  5. להיות יצירתיים בפרסום ובשיווק, לבחור מקורות פרסום זולים וממוקדים.
  6. מי שנמצא ב-LOCATION לא טוב שינסה להחליף, גם עם זה עולה קצת יותר. "חייבים להיות קרוב ללקוחות"
  7. לחשב מסלול מחדש, עסקים גדולים לעשות שינוי ארגוני, עסקים יותר קטנים להגדיר את האסטרטגיה מחדש.
  8. כלל העסקים חייבים לתכנן את טקטיקת השיווק מחדש! לא לקפוץ על כל עגלה שמציעים לכם בפרסום באינטרנט או כ"ד (לאחרונה צצו כמו פטריות אחרי הגשם מוכרי החלומות   בהצלחה בפרסום באינטרנט) נכון האינטרנט היום היא הבמה המרכזית ל-90% מהעסקים  בישראל.
  9. נסו להקנות ללקוחות בשיחת המכירה את ההבדל בין רכישה בארץ מוצר שהלקוח רואה פיזית לבין תמונה מלוטשת פוטו שופ שהוא רואה באחד האתרים בעיקר מהמזרח הרחוק. ספרו ללקוח כמה אנשים מאוכזבים מקניות באינטרנט ותשכנעו אותם שעדיף "ציפור אחת  ביד מאשר שניים על העץ"
  10. תנו שירות, הפגינו מקצועיות, תראו שאתם מומחים בתחומכם,
  11. לקוח מתקשר שואל למוצר/שירות על תהיו לשכת מודיעין, תהיו אנשי מכירות ותמכרו ללקוח את מרכולתכם.

אני סמוך ובטוח שאם תעשו את שרשרת הדברים המוצעים כאן גם בחלקם תוכלו להתגבר על מכשול המכירות של המוצרים שלכם ולהתמודד בגאווה מול הרכישות באינטרנט.

לסיכום

חשוב לי להגיד לכם כי "האדם" הוא עולם שלם של רגשות ואנושיות, הוא אוהב את המדינה שלו, הוא רוצה שהמדינה שלו תמשיך ותתקיים לו ולצאצאיו, ולכן אם המוכרן בכל אמצעי ושיטות המכירה יגיע לנפשו או לליבו של האדם אזי הוא יעדיף לרכוש את צרכיו כאן בארצו.

אנחנו יודעים בברור שהאדם מקבל את ההחלטות שלו בגישה אמוציונלית ולכן אם נלחץ הכוון הזה כלפי הלקוח הפוטנציאלי שלנו, בשיווק, בפרסום, בגישה, בשיחה, ולהמציא את עצמנו כל יום מחדש! ננצח. כי תחרות במחיר היא תחרות אבודה מראש תחרות בגישה במוצר בשירות באנושיות היא מנצחת.

כן. אני יודע, זה לא קל, זה מהלך המצריך המון כוח ומקצועיות, ולא בושה להיעזר באיש מקצוע, עושים את זה רבבות, ואם חפצי חיים אתם בעסקים שלכם תפעלו.

 

בהצלחה

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן