.יש חשיבות רבה לאתרים בישראל לכתוב מאמרים מקצועיים ואיכותיים לאתרי האינטרנט שלהם…מאמר אינו צריך להיות טקסט פרסומי לאתר בו הוא כתוב…מאמר טוב לאינטרנט חייב לשקף את תחום הפעילות של האתר אבל להתיחס אליו מההיבט שיתן לקורא להבין יותר את התחום בו עוסק האתר אליו הקורא נחשף…אני עובר על מאמרים שונים באתרי האינטרנט, צר לי שאני מצליח לזהות מאמר אחד עם שינו קל שבקלים במספר אתרים וזה למעשה מוציא את החשק להמשיך ולקרוא את המאמר…אני לא מדבר כאן על מאמרים באתרים שהם ספציפיים מקצועיים כמו במאמרים מדעיים או במאמרים מקצועיים בתחומי האקדמיה או בתחומי התעשיה הספציפית…כאן בחוות הדעת שלי אני דווקא מתיחס למאמרים הכתובים בעסקים מסחריים, עסקים פרסומיים, עסקים שבוני האתרים שלהם המליצו להם לשים קטגוריה של מאמרים כי זה יכול לקדם להם את האתר….ואז באו אליהם מקדמי אתרים והבטיחו להם להיות ראשונים כתוצאה מקניה של מאמרים להכניס בתוך אתר האינטרנט שלהם…לא זו לא השיטה לשים מאמרים באתרים עסקיים….לכול עסק יש את הסיפור שלו…כול עסק שחייב להמציא את עצמו כול יום מחדש יש מה לספר לקוראיו בסביבת עיסוקו ומחוצה לו…כול עסק יכול למצות מאמרים מקצועיים וטיפים חשובים במסגרת עיסוקו למען לקוחותיו או קוראי מאמריו…זה נכון, מניסיון, ריבוי מאמרים מקצועיים וכתובים נכון מקדמים את האתרים קדימה לעבר המקומות הראשונים…אבל המאמרים חייבים להיות שונים אחד מהשני, לא מועתקים משום אתר..אתר מאמרים או אתר של מתחרים….אני יודע לא כולם יכולים להיות כותבי מאמרים שיש להם את הידע הניסיון היצירתיות לכתוב מאמרים ובכמות כזאת שתקדם את האתר…אבל יש…יש אנשים כאלה והם מיוחדים מאד בענף…רוצים לשמוע עוד…התקשרו
http://www.doronamit.co.il/%d7%9e%d7%90%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%9d/