דורון עמית..האם הפרובוקציה באמת עושה לנו אז זה…האם פרסומים פרובוקטיבים באמת עושים לנו את זה..האם באמת נזכור פרסומים פרובוקטיבים ובגלל אותם פרסומים זכירים נרוץ לחנות לרכוש….האם תמונה של גבר ערום עם תפילין על היד עושה לכם את זה ? האם באמת פרסומים פרובוקטיבים יריצו אותנו לקנות את המוצר שהם מפרסמים…אני לא בטוח…האדם הוא תולדה של חינוך, וערכים, וגנים, שלא ניתן לערער עליהם, אדם יודע להבחין בן טוב לבן רע בין תפל לבן טעים בן נורמאלי ללא נורמלי…כך פועל מוחו של האדם..יש לו את הסטנדרטים שלו…נכון שפרסום פרופוקטיבי יעורר את העיין שלו (וזה מה שהמפרסם רוצה) אבל אני לא בטוח שזה יניע אותו לרכישה…זוכרים את השערוריות של "בנטון" שכללו פרסומים פרובוקטיבים סובבי עולם…? מה אחוז הלקוחות הישראלים שרוכשים היום בכלל "בנטון" לדעתי..אפסי…האם הפרובוקטיביות עשתה את זה לדעתי כיועץ פרסום ממש לא….פרסום חשוב שיהיה מושך, חד, ברור, נוגע בהגיון, מפעיל את הכפתורים הנכונים של המוח…כך צריך להיות פרסום…פרסום שהוא בגדר של שערוריה או פרובוקטיביות נועד לכשלון…דורון עמית יועץ פרסום, יועץ שיווק
מאסטרו לכל עסק: תוכנת ניהול עסק חכמה, קלה ומשתלמת
תוכנת ניהול העסק של לינט היא פתרון מתקדם ויעיל לניהול ולשיפור הביצועים של עסקים. התוכנה מאפשרת למשתמשים לנהל את כלל הפעילויות העסקיות שלהם בצורה מרכזית