איך יוצרים יותר מכירות בעסק

טיפים והמלצות לאחד שיווק ומכירות!

קטגורית האמירה היא כי שיווק זה לא מכירות, וזה נכון

אך האם זה נכון בכול מקרה.

האם בעסקים או חברות שאין מחלקת שיווק (על כול המשתמע מכך) אז אין שיווק ויש מכירות?

 שיווק זה דבר נכון, השיווק בכללותו משפיע על כול התהליכים בארגון, במפעל, בחברה, או בעסקים המשווקים ומוכרים שירותים. ההגדרות שבשיווק ממפות את התהליכים שהתוצאה הסופית שלהם היא מכירות, הגברת מכירות, ופרסום.

קראו עוד על שיווק

חברות ועסקים אשר לא מעסיקים אנשי שיווק, אך מעסיקים אנשי מכירות, או שלא מחזיקים גם אנשי מכירות ומנהלים את המכירות שלהם דרך האינטרנט, או מסתפקים בלקוחות המגיעים אליהם בעקבות פרסום פרטני שהם עושים או כול דרך אחרת, מחויבים לפעול על פי תורת השיווק, אבל לא התורה הנלמדת במכללות או באוניברסיטאות, תורה שתבלבל אותם לחלוטין, הפירוש הפשטני של התורה הנלמדת באקדמיה היא זאת שצריכה להתוות את הקו בשיווק הנכון של העסק.

 למעשה הבקשה שלי מעסקים או מחברות אשר פועלים בצמצום כוח אדם בתחום המכירות: מנהל מכירות, אנשי מכירות, עובדי דלפק מכירות, טלמרקטינג. היא לפעול למיצוי תהליך המכירות המקסימלי לסוג העסק.

לצורך זה צריך לבחון בעל העסק או החברה את הפרמטרים הבאים:

 ללמוד את הצורך של הלקוחות ולמפות אותם

להתאים את המוצר/השירות, האריזה לרצון הלקוח (הווה אומר מענה לצרכיו של הלקוח) דוגמא מוחצנת: אם אתם מייצרים ידיות שנוחות לאחיזה ביד שמאל, תעבירו את הייצור לנוחות באחיזה של יד ימין. למה? אתם בטח יודעים את התשובה. מאחר ורוב האנשים מתנהלים ביד ימין יותר מאשר יד שמאל.(זאת הייתה דוגמא פראית על מנת להמחיש)

לבדוק את רמת המחירים של המתחרים (לבדוק אם רמת המחירים בשוק לסוג המוצר או השירות שאתם משווקים או נותנים)

למצוא את הערך הנוסף שיש למוצר שלכם "ולהדגיש אותו" במכירה, באריזה ובפרסום.

זכרו! זה שמצאתם כי השוק מוכר את המוצר הדומה ל-שלכם במחיר שאתם יודעים כי עולה לכם יותר-אסור לכם בתכלית האיסור למכור במחיר השוק! אתם חייבים למצוא למוצר או לשירות ערך עודף, ערך נוסך, שיאפשר למכור את המוצר במחיר שלכם.

התאימו גרפיקה ועיצוב למוצר שלכם, זכרו! לקוחות רוכשים דרך חוש הראייה. מה שארוז יפה, מה שמצייר יפה, מה שמושך מבחינה ויזואלית את העין הוא זה שיתפוש את הלקוח ויחבר אותו למוצר (גרפיקאים ומעצבים לא נולדו לצייר ציורים)

תהיו לראש ולא לזנב בענף שלכם, ותשאפו לציין תמיד כי "אתם מומחים" במוצרים או השירותים שאתם מוכרים.

מנהלי העסק או החברה שלא יתחבאו במרדי החברה מאחורי מזכירות ועוזרים, בעלי העסק הם מנהיגי העסק, וכמנהיגים הם מחויבים להיות מלפנים.

מכירות עושים כול יום, וכול היום, עסק שלא עושה מכירות כמוהו כעסק שהכריז על עסקו גזירה של סגירה.

לא מצליחם להטמיא שיווק ומכירות בעסק, לא מצליחים למצוא את הערך המוסף שיביא לכם את הסיבה שלא להוריד מחיר, לא יודעים כיצד לשווק ולפרסם, לא יודעים כמה ממון נשאר לכם בכדי לקדם את העסק, קחו לכם יועץ שיווק.

קטגוריות

תגיות

שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
דוא"ל
שיתוף ב linkedin
לינקדאין

הצטרפו להצלחה פגישת יעוץ ללא התחייבות

מלא את הפרטים ונחזור עוד היום






מעל 1600 תכנים העוסקים בעולם העסקים

קידום אורגני
שיווק ופרסום

האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?

    מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם

ייעוץ עסקי
אימון עסקי

איך מצליחים עם יועץ חיצוני

נסה תחתית הטופס ניווט בעולם הייעוץ האישי: מה כדאי לדעת לפני שאתם מבקשים עצה מבוא בשנים האחרונות, הנוף של ייעוץ מקצועי ופיתוח אישי התרחב משמעותית,

פיתוח מנהלים
מגזין עסקי

פיתוח מנהלים

בעולם עסקי תחרותי ומשתנה תדיר, הצורך במנהלים מיומנים ומוכשרים הולך וגובר. מנהלים אלה נדרשים לא רק להוביל את צוותיהם להצלחה, אלא גם להתמודד עם אתגרים

ניהול עסק משפחתי
מגזין עסקי

ניהול עסק משפחתי

העסקים המשפחתיים הם לא רק אבני יסוד בכלכלות העולם, אלא גם חלק בלתי נפרד מהתרבות והחברה. למעשה, כ-70% מהעסקים בעולם מנוהלים על ידי משפחות, ותרומתם

העסק צולל
אימון עסקי

למה אני לא רואה את הכסף של העסק שלי

  ניווט במים סוערים: מצוקת העסקים הישראליים מבוא בשנים האחרונות, נוף העסקים הישראלי עבר טלטלה משמעותית, עם מגמה מדאיגה של עסקים שנתקלים בקשיים, שלרבים מהם

ייעוץ עסקי - דורון עמית

בעל עסק!

פגישת יעוץ ללא התחייבות עם דורון

מלא\י את הפרטים ונחזור עוד היום






דילוג לתוכן