יועץ שיווק, אסטרטגיות שיווק, טקטיקות בשיווק ובמכירות…כיצד יוצרים אסטרטגיה, כיצד יוצרים טקטיקה…כיצד יוצרים ביקוש…כול זאת אנסה בקצרה להסביר במאמר זה…במהלך עבודתי אני פוגש ביזמים רבים אשר ייצרו מוצר, או החליטו ליבא מוצר, או לתת שירותים בתחום מסויים מבלי שעשו קודם כול את ההכנה השיווקית…בדרך כלל זה קורא ליזמים ששיכים לסקטור מסויים ומכירים פחות או יותר את השוק…או לכאלה שראו מוצר מסויים באי בי או בתערכוה והחליטו לייבא ארצה…או מישהו בתחום השירותים שיוזם שירות חדש….הפליאה הגדולה קוראת ליזמים אלה שהביקוש למוצר מרגע יציאתו לא עונה לציפיות שאותו יזם תכנן עבור המוצר…ומכאן אני רוצה להגיע לתובנה ברורה שמוצר או שירות לא יכולים להתפתח כך סתם מכלום…..שהרי את המגהץ כבר המציאו ואת מכונת הכביסה כבר המציאו ואפילו את חותך הלחם כבר המציאו ושיווק….כרגע יש לנו מוצרים שצריך 1. לקבוע להם אסטרטגיה שיווקית הווה אומר…גודל שוק, מיקוד שוק, מי יכול לדרוש את המוצר, את מי כדאי לעניין במוצר…מחיר. וכ"ד….2. טקטיקות מכירה וכמה שיותר….כיצד משווקים, דרך מי מוכרים, כיצד מפרסמים, באיזה גישה מגיעים ללקוח דרך דילרים, שיווק ישיר…ועוד…3. יצירת ביקוש למוצר…שתילת טיזרים לדרישה של המוצר….הכנת סוחרים בקיום המוצר ועוד טקטיקות משיכה אחרות….זכרו..מוצר גם אם הוא להיט ענק…חייב הכנה שיווקית…רוצים ללמוד עוד התקשרו
האם תוצאה אורגנית בגוגל אכן משכנעת?
מיקסום הנראות בגוגל: מדריך לאסטרטגיות אורגניות וממומנות מבוא בעידן הדיגיטלי של ימינו, יצירת נוכחות מקוונת בולטת ומשפיעה היא קריטית לכל עסק או אדם